در راستای پازل ضدانقلاب برای جلوگیری از توسعه مرزها؛

اشرار مسلح در مرزهای کرمانشاه دو کارگر عمرانی را به گروگان گرفتند/ اعلام وابستگی آدم رباها به P.K.K

سرویس: اجتماعیکد خبر: 16862|11:00 - 1394/03/28
نسخه چاپی
اشرار مسلح در مرزهای کرمانشاه دو کارگر عمرانی را به گروگان گرفتند/ اعلام وابستگی آدم رباها به P.K.K
تعدادی از اشرار ولگرد که خود را وابسته به P.K.K معرفی می کنند با توهم ایجاد اختلال در رشد و پیشرفت اقتصادی و عمرانی مناطق مرز نشین اقدام به گروگانگیری دو نفر از کارگران یک شرکت پیمانکاری نفتی در ثلاث باباجانی کردند.

به گزارش خبرنگار دیوانگاهبه نقل ازمرصاد،صبح امروز  تعدادی شرور مسلح که خود را از عناصر گروه تروریستی P.K.K معرفی کرده اند اقدام به ربودن دو نفر از کارگران شرکت نفت در یکی از روستاهای ثلاث باباجانی کردند.

 

بر اساس این گزارش  ساعت 9 صبح امروز (چهارشنبه) تعداد 5 نفر از کارگران شرکت خصوصی پیمانکار شرکت نفت در ارتفاع دری روستای کیسله شهرستان ثلاث باباجانی که مشغول نصب علایم برای گمانه زنی شرکت نفت بودند توسط افراد مسلح که خود را از نیروهای pkk معرفی کرده اند دستگیر و مورد ضرب و شتم قرار گرفته اند.

 

این اشرار در نهایت به زور اسلحه دو نفر کارگران میان سال کورد به نامهای مرزبان تروند و نورخدا پورصیاد ، 40 و 55 ساله اهل استان ایلام را با خود به گروگان برده اند.

 

گفتنی است پس از یک ساعت چته ها (اشرار مسلح ولگرد) از طریق تلفن یکی از کارگران ربوده شده از خانواده آنان مبلغ 200 میلیون تومان در قبال آزادی آنها درخواست کرده اند.

 

به گزارش مرصاد، هر از چندگاهی تعدادی چته ها با نام p.k.k در برخی مناطق مرزی با نفوذ از داخل خاک عراق  اقدام به آدم ربایی و ایجاد رعب و وحشت می کنند که افراد مورد هدف آنها معمولا از کارگران و یا تکنسین های شرکت های توسعه ای و عمرانی هستند.

 

این اشرار با هدف عقب نگه داشتن مناطق کردنشین و عقب ماندگی مناطق مرزی بیشترین برخورد را با کارگران شرکتهای عمرانی که برای توسعه منطقه فعالیت می کنند را در دستور کار قرار می دهند.

 

به نظر می رسد این اقدامات با هماهنگی برخی جریانات در اقلیم کردستان و گروه های شرور ولگرد به منظور جلوگیری از توسعه اقتصادی همه جانبه مرزها و ایجاد امنیت پایدار صورت می گیرد.

 

خدمتگزاران امنیتی نظام با چشمانی باز در راستای خنثی کردن تحرکات اینچنینی فعال هستند.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد