جلسه ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر در هرسین برگزار شد

سرویس: امر به معروف و نهی از منکرکد خبر: 22661|14:22 - 1394/11/12
نسخه چاپی
جلسه ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر در هرسین برگزار شد
با حضور مسئولین شهرستان جلسه ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر در هرسین برگزار شد

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،حجت الاسلام باقری امام جمعه شهرستان هرسین در این جلسه ضمن تبریک فرا رسیدن ایام دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره  شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت در آستانه سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و این در حالی است که بعد از قیام سید الشهدا تا کنون چنین انقلابی نداشته ایم.

وی افزود این موضوع  برای دوستنان و دشمنان نظام یک معنایی دارد، معنایی که برای دوستان اینکه  یک حقیقت و نیرویی پشت این انقلاب است و الا استکبار جهانی از این انقلاب ها زیاد تجربه کرده است و معنای آن برای دشمنان این است که فهمیده اند که خیلی راحت از کنار این موضوع نباید گذشت.

امام جمعه شهرستان خاطرنشان کرد 38سال برای ما انسان ها دوران میانسالی است ولی در حوزه اجتماعی برای یک انقلاب دوره جوانی است.

حجت الاسلام باقری در ادامه اظهار داشت ارزش قائل شدن برای مردم و ارتقاء جایگاه زن از برکات انقلاب اسلامی است که بادی شکر گزار این نعمات باشیم.

در ادامه سرهنگ محمدی فرمانده سپاه ناحیه هرسین با تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر و با اشاره به عملکرد ستاد احیاء در شهرستان اظهار داشت معاونت های این ستاد  هر چه زودتر گزارشی از فعالیت های صورت گرفته ارائه دهند.

وی افزود با توجه به ظرفیت بسیج اصناف شهرستان این قشر در راستای فراگیری فقه بازار و اصول خرید و فروش آمادگی همکاری را دارد.