سخنگوی وزارت خارجه:

عادل الجبیر هروقت دچار سرخوردگی می‌شود،حرف‌های مضحکی علیه ایران می‌زند

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 25303|10:28 - 1395/05/02
نسخه چاپی
بهرام قاسمی گفت: وزیر امور خارجه عربستان نمی‌تواند با فرافکنی افکارعمومی جهان را از رسوایی‌های بی پایان کشورش به عنوان پدر القاعده منحرف کند.
عادل الجبیر هروقت دچار سرخوردگی می‌شود،حرف‌های مضحکی علیه ایران می‌زندبه گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، "بهرام قاسمی" سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به اظهارات سخیف، بی پایه و تکراری عادل الجبیر وزیر خارجه سعودی در باره کشورمان نیز گفت: عادل الجبیر که این روزها سخت سرگرم پاک کردن جای پای دخالت های سران ، مقامات  و سازمان های رسمی کشورش در عملیات‌های گوناگون تروریستی چند دهه اخیر است، گمان می‌برد با فرافکنی می‌تواند افکارعمومی جهان را از رسوایی های بی پایان کشورش به عنوان  پدر القاعده و داعش  منحرف کند.
 
قاسمی افزود: البته قابل درک است که وزیر خارجه سعودی روزهای سختی را در آستانه انتشار گزارش محرمانه ١١ سپتامبر سپری کرده و روزهای سخت‌تری را نیز انتظار می کشد. بدون تردید ابعاد و تبعات چنین اطلاعات مهمی در مورد منابع کشور حامی تروریسم از دیدگاه افکار عمومی دنیا و ملت‌های قربانی تروریسم در سالهای پس از ١١ سپتامبر ٢٠٠١ مخفی نخواهد ماند.
 
قاسمی گفت: عادل الجبیر ظاهرا هر موقع دچار سرخوردگی  می‌شود سخنان مضحکی را در مورد کشورمان بزبان می آورد که به وی توصیه می شود در چنین مواقعی از اظهار نظر اجتناب ورزد و به عواقب سخنان خود کمی بیشتر بیاندیشد.