مدیر اجرایی پروژه ساماندهی پارک توحید(سراب) هرسین :

فاز دوم به صورت کاملاً طبیعی اجرا شود/اگر به مشکل مالی برخورد نکنیم فاز دوم 4ماهه تکمیل می شود

سرویس: گردشگريکد خبر: 28429|12:46 - 1396/04/22
نسخه چاپی
 فاز دوم به صورت کاملاً طبیعی اجرا شود/اگر به مشکل مالی برخورد نکنیم فاز دوم 4ماهه تکمیل می شود
مدیر اجرایی پروژه ساماندهی پارک توحید(سراب) هرسین و پیمانکار پروژه گفت: فاز دوم پروژه حدود 5هزار متر است که قرار بر این است بطور کاملاً طبیعی اجرا شود و هیچ نمودی از مدرنیه در آن دیده نشود.

کیوان رفعتی مدیر اجرایی پروژه ساماندهی پارک توحید(سراب) هرسین و پیمانکار پروژهدر گفتگوی اختصاصی با دیوانگاهدر خصوص روند اجرایی این پروژه اظهار داشت:  فاز دوم پروژه حدود 5هزار متر است که قرار بر این است بطور کاملاً طبیعی اجرا شود و هیچ نمودی از مدرنیه در آن دیده نشود همانند حالتی که سالهای گذشته قدمت این مجموعه ایجاب می کند به همان صورت باشد.

 

وی افزود: نوشته هایی که روی صخره ها و اماکن تاریخی این مجموعه قبلا ایجاد شده است به شکل تخصصی و با مواد مخصوص و با حضور کارشناسان میراث باید پاک شود و همینطور در نظر داریم که حوزه سنگی را بصورت کامل از دل خاک و سیمان اطراف آن بیرون بکشیم.

 

مدیر اجرایی پروژه ساماندهی پارک توحید خاطرنشان کرد: فضای چمن پارک بخش دوم کار هست که آن هم متناسب با قسمت بالایی و به صورت سنتی اجرا می شود و پله ها در ان به صورت سنتی و خشکه چین کار می شود و مبلمان آن کاملاً سنگی و سنتی است و به صورت تفکیکی از مدرنیته و سنتی کار میشود که با قسمت بالایی پارک همخوانی داشته باشد.

 

رفعتی در ادامه اظهار داشت: قسمت بالایی و اصلی پارک که بیشتر آثار در آنجا قرار دارد حصار کشی می شود و بقیه آثار موجود در پارک به آنجا منتقل می شوند و به صورت یک قسمت مجزا در می آید که هیچگونه مکانی جهت طبخ غذا و استراحت در آنجا ایجاد نمی شود و فقط حالت بازدید دارد.

 

وی افزود: اگر پروژه از لحاظ مالی به مشکل برخورد نکند و مسئولین همکاری لازم را داشته باشند نهایتاً سعی می کنیم تا 4ماه آینده این 5هزار متر تحویل داده شود.

 

مدیر اجرایی پروژه ساماندهی پارک توحید تأکید کرد: طرح کلی پروژه هنوز آماده نیست اما قسمت 5هزار متر به صورت بنر آماده شده است که در محوطه نصب می شود و این به دلیل درخواست های مکرر مردم است که برای بازدید در داخل پارک گذاشته می شود.