در آخرین روز از هفته دولت صورت گرفت؛

افتتاح چندین طرح کشاورزی ، دامپروری و عمرانی در شهرستان هرسین

سرویس: اقتصادیکد خبر: 28591|16:19 - 1396/06/08
نسخه چاپی
افتتاح چندین طرح کشاورزی ، دامپروری و عمرانی در شهرستان هرسین
صبح امروز و در آخرین روز از هفته دولت چندین طرح عمرانی، کشاورزی و دامپروری در شهرستان هرسین به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، صبح امروز با حضور شاه حسینی معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه و فرماندار و مسئولین شهرستان هرسین و در آخرین روز از هفته دولت چندین طرح عمرانی، کشاورزی و دامپروری به بهره برداری رسید.

 

در حوزه کشاورزی در  روستای چشمه سهراب از توابع بخش بیستون طرح هادی روستایی با اعتبار ۱۹۰میلیون تومان، طرح پرواربندی یکصد رأسی  گوساله در روستاهای بخش بیستون با اعتبار ۸۵۰میلیون تومان (که ۴۸۰میلیون آورده و ۳۷۰تسهیلات میباشد)، طرح مرغداری ۳۰هزار قطعه ای در روستای آزان وازان بخش بیستون با اعتبار یک میلیارد تومان( که ۵۰۰میلیون تومان تسهیلات و مابقی آورده سرمایه گذاز بوده است)، طرح آبیاری تحت فشار در ۸۰هکتار از اراضی کشاورزی روستاهای بخش بیستون با اعتبار ۴۰۰میلیون تومان و بصورت بلاعوض به بهره برداری رسید و در ادامه یک واحد گلخانه ای محصولات خارج از فصل با هزینه کامل خود متقاضی به مساحت یازده هزار متر در روستای چهر هرسین کلنگ زنی شد.

 

در بخش عمرانی و راه ها صبح امروزبا حضور مسئولین استانی 10کبلومتر از پروژه چهار بانده کردن محور هرسین به پلیسراه با اعتبار 22میلیارد تومان به بهره داری رسید.

 

در بخش روستایی و در حوزه گاز رسانی به روستاها نیز امروز همزمان طرح گازرسانی به 24روستا با هزینه 7میلیارد تومان افتتاح شد.

 

يوسف شاه حسيني معاون سياسي ، امنيتي و اجتماعي استانداري در جريان اين برنامه ها طي سخناني ضمن تبريك هفته دولت و گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر اظهار داشت : ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر بعنوان الگوهاي ماندگار و اسوه هاي مديريتي پاك و متعهد تا ابد در ايران اسلامي ماندگار خواهد بود .

 


شاه حسيني تصريح كرد : دولت تدبير و اميد بر ايجاد رونق اقتصادي و فرصت هاي شغلي اهتمام جدي دارد و اين با عزم عمومي ، سرمايه گذاري و همدلي مردم و مسئولين تحقق خواهد يافت .

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد