یادواره بانوان شهید شرق استان در هرسین برگزار شد+تصویر

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 28621|16:29 - 1396/06/15
نسخه چاپی
یادواره بانوان شهید شرق استان در هرسین برگزار شد+تصویر
به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر یادواره بانوان شهید شرق استان در هرسین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، با حضور خانواده های معظم شهدا، مسئولین و اقشار مختلف مردم صبح امروز یادواره بانوان شهید شرق استان در هرسین برگزار شد.

 

در این مراسم فرماندار شهرستان، امام جمعه و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه ضمن عرض خیر مقدم به خانواده های معظم شهدا در این مراسم به بیان مطالبی در خصوص جایگاه والای شهدا و لزوم اهتمام بیشتر به زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا پرداختند.

 

دکتر فرشته حشمتیان استاد دانشگاه و مشاور سازمان زنان دفاع مقدس به عنوان سخنران مراسم مطالبی را در خصوص لزوم تبیین سیره شهدا و استفاده از ظرفیت دفاع مقدس برای نسل جوان امروز عنوان کرد و اظهار داشت: جامعه امروز نیازمند نجات تربیتی جوانان است و صحبت ما با مسئولین است که جوانان را باور کنیم و به میدان خدمت دعوت کنیم.

 

وی افزود: بحث دفاع مقدس بحث سیاسی و جریانی نیست دفاع مقدس به عموم مردم تعلق دارد و همه مردم این احساس را دارند که صاحب شهدا هستند و خانواده شهدا هم این احساس مسئولیت را دارند که در امنیت کشور سهیم هستند.

 

مشاور سازمان زنان دفاع مقدس تصریح کرد: اگر زمانی جنگ سخت را داشتیم امروز جنگ نرم و زیر خاکی را پیش رو داریم و هدف دشمن از راه اندازی این جنگ براندازی خانواده و نظام، و ایجاد اختلافات ریشه ای در بین آنهاست.

 

در پایان این مراسم از طرف نماینده محترم شهرستان از خانواده های معظم شهدا تجلیل شد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد