جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان هرسین برگزار شد

سرویس: امر به معروف و نهی از منکرکد خبر: 28683|07:12 - 1396/06/31
نسخه چاپی
جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان هرسین برگزار شد
با حضو امام جمعه و مسئولین معاونت های ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان جلسه ای در راستای برنامه ریزی جهت ایام محرم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، با حضو امام جمعه و مسئولین معاونت های ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان جلسه ای در راستای برنامه ریزی جهت ایام محرم برگزار شد.

 

حجت الاسلام اجرایی رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرسین در این جلسه یکی از مهمترین اهداف قیام امام حسین(ع) را احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد و اظهار داشت: این موضوع اهمیت این فریضه را می رساند و تعطیل شدن شش ماهه این جلسات جای سوال دارد و لازم اس که مسئولین در حوزه فعلیت خود امر به معروف و نهی از منکر را احیاء کنند و خود نیز به آن اهمیت دهند.

 

ایشان افزود: امر به معروف و نهی از منکر یک موضوع گزارشی و آماری نیست و اگر این نشست ها با بر اساس شرایط و و قواعد مشخص برگزار شود می تواند برای تقویت جامعه اثرگذار باشد.

 

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرسین خاطرنشان کرد: موضوع امر به معروف و نهی از منرک اهمیت بالایی دارد و امر به معروف در واقع کمک به خداوند متعال است که اگر ما خدا را یاری کنیم خدا هم ما را یاری می کند.

 

در ایتدای این جلسه سرهنگ محمدی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان هرسین گزارشی از روند فعالیت های صورت گرفته توسط این ستاد پرداخت و اظهار داشت: بلأخره پس از شش ماه وقفه توانستیم این جلسه را برگزار کنیم که الیته این وقفه در برگزاری جلسات دلایل متفاوتی داشت.

 

وی افزود: ستاد امر به معروف و نهی ار منکر در هرسین شامل معاونت های مردمی، دولت و مردم، فرهنگی، قضایی و بانوان می شود که جا دارد از زحمات معاونت هایی که وظایف محوله خود را به خوبی انجام داده اند مثل معاونت فرهنگی تشکر کنیم ولی متأسفانه سایر معاونت ها فعالیت خوبی نداشته اند.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان مهمترین برنامه های دهه اول محرم را برگزاری نمایشگاه، برگزاری همایش علمی و تخصصی، همایش توجیهی مداحان، راهپیمایی در حمایت از امر به معروف، زنگ امر به معروف و نهی از منکر ، تجمع عامران به معروف و  ناهیان از منکر ، نشست خبری معاونت ها، نظارت بر برپایی تکایا و هیئت های عزاداری عنوان کرد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد