در دومین روز از هفته نیروی انتظامی برگزار شد/

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در هرسین+تصویر

سرویس: اجتماعیکد خبر: 28735|16:10 - 1396/07/15
نسخه چاپی
صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در هرسین+تصویر
در دومین روز از هفته نیروی انتظامی صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در هرسین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، در دومین روز از هفته نیروی انتظامی صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در هرسین برگزار شد.

 

سرهنگ شکری فرمانده انتظامی شهرستان در این مراسم ضمن تشکر از حضور شرکت کنندگان در این مراسم و تبریک هفته نیروی انتظامی طی سخنانی اظهار داشت: وجود شهدای انتظامی در شهرستان هرسین بیانگر این موضوع است که هرسین همواره یکی از ذخیره گاههای انقلاب بوده است.

 

وی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های نیروی انتظامی شهرستان افزود: همکاران ما در شهرستان هرسین بطور متناوب فعالیت های مختلفی را انجام می دهند که از آنجمله مراسمات عزاداری دهه اول محرم  و برقرای نظم امنیت هیئت های عزاداری بود.

 

در ادامه حجت الاسلام اجرایی امام جمعه شهرستان هرسین طی سخنانی از نیروهای انتظامی به عنوان مجاهدان فی سبیل الله یاد کرد و اظهار داشت: از افتخارت نیروی انتظامی می توان به اهداء 13هزار شهید در دوران های مختلف انقلاب اسلامی اشاره کرد.

 

ایشان افزود: یکی از شاخصه های نیروی انتظامی بحث اقتدار است که روز به روز باید بیشتر شود همچنانکه امنیت داخلی را مرهون نیروی انتظامی هستیم.

 

امام جمعه شهرستان هرسین با اشاره به اتفاقات اخیر امریکا خاطرنشان کرد: این حادثه برای ما یک درس دارد و آن اینکه آنها در کشور خود هم امنیت ندارند اما کشور ما به حمدالله از امنیت خوبی برخوردار است.

 

امیر شاه آبادی فرماندار هرسین از دیگر سخنرانان این مراسم بودند که در سخنانی به زحمات نیروی انتظامی در بحث امینت اجتماعی اشاره کرد و بیان داشت: آنزمانی که همه در تعطیلات هستند این نیروی انتظامی است که مشغول فعالیت است و امیدواریم در پناه امام زمان(عج) سربلند باشند و روحیه خدمت به نظام اسلامی را زیر نظر مقام معظم رهبری را داشته باشند.

 

وی افزود: نیروی انتظامی حافظ نظم و امنیت داخلی کشور است و این در حالی است که در منطقه خاورمیانه کشورهای اطراف ما پر از ناامنی است.

 

در پایان این مراسم از پرسنل نمونه کادر و سرباز و خانواده معظم شهید امین رضایی تجلیل شد.