رئیس هیئت کاراته شهرستان هرسین :

نهم دی روز پیروزی حق بر باطل است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 29014|09:48 - 1396/10/07
نسخه چاپی
نهم دی روز پیروزی حق بر باطل است
رئیس هیئت کاراته شهرستان هرسین گفت: از نهم دیماه به عنوان روز پیروزی حق بر باطل نیز میتوان یاد کرد روزی که ملت ایران در برابر حرمت شکنی ها و اهانت ها عده ای که وابسته به غرب بودند با حضور پررنگ خود سران فتنه را مأیوس کردند و بار دیگر به جمهوری اسلامی آری گفتند.

نبی فتحی رئیس هیئت کاراته شهرستان هرسیندر گفتگو با دیوانگاهضمن گرامیداشت فرا رسیدن سالروز حماسه نهم دی اظهار داشت: حماسه نهم دی و حضور عاشورایی مردم ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی نهم دیماه 1388نقطه قوتی در تاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری بر افتخارات ملت ایران به حساب می آید.

 

وی افزود: حضور مردم در نهم دیماه نشانگر استقلال و خوش بینی مردمی است که از جان خویش برای نگهداری آرمان های انقلاب و اسلام مایه گذاشتند و با فریاد ولایتمداری عنوان کردند که اگر در برابر آیین آنها بایستند در مقابل آنها مقتدرانه خواهند ایستاد.

 

رئیس هیئت کاراته شهرستان هرسین تصریح کرد:  نهم دی در ایران اسلامی تحت عنوان روز بصیرت نامگذاری شده است که در این روز حماسی مردم خداجوی ایران اسلامی با آرمان های امام راحل (ره) و اهل بیت)ع) بیعت کرده و دشمنان اسلام را ناامید کردند.

 

فتحی در ادامه اظهار داشت: از نهم دیماه به عنوان روز پیروزی حق بر باطل نیز میتوان یاد کرد روزی که ملت ایران در برابر حرمت شکنی ها و اهانت ها عده ای که وابسته به غرب بودند با رفتار نابخردانه خود خون مردم را به جوش آوردند و مردم ولایتمدار ایران با حضور پررنگ خود سران فتنه را مأیوس کردند و بار دیگر به جمهوری اسلامی آری گفتند.

 

وی افزود: هیئت کاراته شهرستان هرسین به نمایندگی جامعه ورزش شهرستان اعلام میکنیم که در هر زمان که آرمان های بلند انقلاب و میراث ماندگار امام راحل(ره) و شهدای عزیز از سوی ضد انقلاب فتنه گران و بیگانگان مورد تهدید قرار گیرد در صحنه حاضر خواهند شد و تحت فرمان رهبر حکیم و فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای به تکلیف انقلابی خود عمل خواهند کرد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد