برگزاری جلسه اصناف با حضور نماینده مردم هرسی در مجلس شورای اسلامی/

سلیمانی: کسبه هرسین دچار افسردگی مالی شده اند/ شاه آبادی : اقداماتی در جهت جذب سرمایه گذار و رونق کسب و کار در هرسین در جریان است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 29056|10:37 - 1396/10/15
نسخه چاپی
سلیمانی: کسبه هرسین دچار افسردگی مالی شده اند/ شاه آبادی : اقداماتی در جهت جذب سرمایه گذار و رونق کسب و کار در هرسین در جریان است
با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار و روسای اصناف جلسه ای به منظور بررسی وضعیت کسب و کار در هرسین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، با حضور حسن سلیمانی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار و روسای اصناف جلسه ای به منظور بررسی وضعیت کسب و کار در هرسین برگزار شد.

 

حسن سلیمانی نماینده مردم هرسین در مجلس شورای اسلامی در جلسه ای که با حضور اصناف در هرسین برگزار شد ضمن اظهار تأسف از وضعیت موجود در بازار و کسب و کار این منطقه اظهار داشت: امروز کسبه ای که باید نشاط مالی داشته باشند و این نشاط را به جامعه تزریق کنند خوشان دچار افسردگی مالی شده اند.

 

وی افزود: کسبه به نوعی کمک کار حکومت هستند و حتی در برگزاری مراسمات باید خود متولی باشند ولی وقتی خود کسبه مشکل مالی دارند چطور میشود از اینها مالیات دریافت کرد.

 

نماینده مردم هرسین صحنه و کنگاور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید فکری به حال این وضعیت بشود من هم در هر کجا که لازم باشد چه در سطح استان و چه در سطح کشور حمایت و اظهار نظر میکنم و امیدواریم که بتوانیم کاری در این زمینه انجام دهیم.

 

در ادامه امیر شاه آبادی فرماندار هرسین طی سخنانی اظهار داشت: واقعیت این است که فضای کسب و کار در هرسین به دلایل مختلفی از جمله نزدیکی به مرکز استان و خرید غاطبه مردم از آنجا و مردم پسند نبودن اجناس مغازه ها کساد است.

 

در شهر هرسین اگر میخواهیم کسب و کار خوب باشد باید علاوه بر جمعیت خود شهر بتوانیم از بیرون هم جاذبه ایجاد کنیم مثل بازارچه هایی که در برخی از شهرستان ها وجود دارد.

 

در این راستا سرمایه گذاراهایی پای کار آمده اند و قرار است با امکاناتی که در اختیار آنها قرار داده می شود و سرمایه ای که قصد دارد در هرسین هزینه کنند فضای کسب و کار را در شرق و غرب شهر ایجاد کنیم.