نشست کتابخوان در کتابخانه عمومی شهدای محراب برگزار شد

سرویس: فرهنگیکد خبر: 29085|08:26 - 1396/10/20
نسخه چاپی
نشست کتابخوان در کتابخانه عمومی شهدای محراب برگزار شد
با حضور مسئولین و علاقه مندان حوزه فرهنگ و ادب نشست کتابخوان در کتابخانه عمومی شهدای محراب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،نشست کتابخوانی با حضور جناب آقای ملکیان رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ،جناب آقای ادیب رییس بنیاد شهید شهرستان هرسین ، خانم حاتمی نویسنده ی کتاب پهلوان شهر آفتاب و نیز پیشکسوتان و علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی برگزار گردید .

 

در ابتدای این جلسه سرکار خانم حاتمی اثر خود با نام پهلوان شهر آفتاب:شهید مسعود دارابی قهرمان کشتی کشور را معرفی نمودند و در ادامه دیگر حاضرین نیز به معرفی کتابهای خوانده شده توسط خود پرداختند و تجربیات مطالعاتی خود را در اختیار سایرین قرار دادند .

 

گفتنی است کتاب خوان عنوان نشست هایی است که به منظور به اشتراک گذاری کتاب های خوانده شده و با هدف ترویج و تبلیغ مطالعه در قالب معرفی کتاب برگزار میگردد.

 

این جلسه در فضایی صمیمی تلاش دارد تجربیات مطالعاتی افراد کتابخوان را برای سایر علاقمندان کتاب و کتابخوانی به اشتراک گذارد.

 

این نشست ها به صورت ماهانه و با شرکت حداقل 6 نفر در مدارس و کتابخانه ها برگزار می شود و شرکت برای عموم علاقه مندان آزاد می باشد .

 

از تمامی علاقه مندان به کتاب و کتاب خوانی دعوت به عمل می آید به منظور انتقال تجربیات مطالعاتی خود به دیگران جهت شرکت در این نشست ها به کتابخانه های عمومی مراجعه نمایند.