نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس:

نگاه باری به هر جهت به مسئله آب کرمانشاه خطرناک است

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 29132|09:45 - 1396/11/01
نسخه چاپی
نگاه باری به هر جهت به مسئله آب کرمانشاه خطرناک است
نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه باری به هر جهت به مسئله آب کرمانشاه خطرناک است، زیرا اساس زندگی مردم در این استان کشاورزی و دامپروری است.

به گزارش دیوانگاه،حسن سلیمانی در خصوص سدهای آناهیتا و قشلاق، اظهار داشت: در مورد این سدها تخصیص انجام شده ولی عمل نشده است و در سال جاری نیز از 8 و نیم میلیاردی که برای ساخت سدها تخصیص داده شده مبلغی تحقق نیافته است.

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، احکام برنامه ششم و سیاست های کلی توجه به آب در اولویت است، بیان کرد: وزارت نیرو پیش از ورود چیت چیان تاکنون که اردکانیان به عنوان وزیر نیرو مشغول به کار است، توجهی به مسئله آب ندارند.

وی با بیان اردکانیان مردی آب شناس است و به مسائل آبی کشور آگاه است، باید همت کند تا ساخت این سدها به پایان برسد، افزود: نگاه باری به هر جهت به مسئله آب کرمانشاه خطرناک است، زیرا اساس زندگی مردم در این استان کشاورزی و دامپروری است.

سلیمانی با بیان اینکه باید مردم را برای داشتن درآمد کافی کمک کنیم، متذکر شد: شوخی گرفتن کم آبی در استان کرمانشاه مردم را بیچاره می‌کند، بارها این مسئله را تکرار کرده ام ولی مسئولان بی توجهی می‌کنند و همین امر موجب نارضایتی مردم می‌شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وزیر نیرو باید توجه کند تا از محل اوراق خزانه ای که در اختیار دارد استفاده کند تا ساخت سدهای قشلاق و آناهیتا به اتمام برسد، گفت: هنوز کاری برای آناهیتا کاری نشده، پروژه قشلاق متوقف است و تامین آب بلند مدت شهرستان‌های کنگاور، صحنه و هرسین نیز دچار همین مشکلات است.

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تنش آبی در حوزه انتخابیه من وجود دارد، تصریح کرد: مشکل اساسی بی توجهی وزارت نیرو به مسئله آب در استان کرمانشاه است.

منبع:خانه ملت