رئیس اداره میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری شهرستان هرسین :

بازدید 19200 نفر از مناطق گردشگری در هرسین و بخش بیستون تا روز چهارم فرودین

سرویس: اجتماعیکد خبر: 29331|09:27 - 1397/01/06
نسخه چاپی
بازدید 19200 نفر از مناطق گردشگری در هرسین و بخش بیستون تا روز چهارم فرودین
رئیس اداره میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری شهرستان از بازدید 19200 نفر از مناطق گردشگری در هرسین و بخش بیستون تا پایان روز چهارم فرودین خبر داد.

علی شعبانی  رئیس اداره میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری شهرستان هرسین  در خصوص آمار بازدید  میهمانان نوروزی از مناطق مختلف شهرستان تا پایان روز چهارم فرودیندر گفتگو با دیوانگاه، اظهار داشت: مناطق گردشگری تاریخی بیستون،و شهر هرسین و  روستاهای سرسبز و دل انگیز آن از جمله هدف های گردشگری شهرستان بوده است که این روزها شاهد حجم بالایی از گردشگران در این مناطق هستیم.

 

 

وی افزود: از ایتدای تعطیلات نوروزی تا پایان روز چهارم فرودین مجموعاً 19200نفر از مناطق گردشگری هرسین و بخش بیستون بازدید کرده اند که از این آمار 16000نفر مربوط به بیستون و 3200نفر از هرسین بازدید کرده اند.

 

 

رئیس اداره میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری شهرستان هرسین تصریح کرد: آمار عنوان شده از بیستون فقط مربوط به فروش بلیط در سایت گردشگری بیستون بوده است که با توجه به اقداماتی که در  بیستون و هرسین در راستای استقبال از مهمانان نوروزی و جذب گردشگر صورت گرفته امسال شاهد افزایش حضور گردشگر در این مناطق هستیم.

 

 

شعبانی اظهار داشت: تا این لحظه طبق آمار موجود 51نفر گردشگر خارجی نیز از منطقه گردشگری بیستون بازدید کرده اند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد