فرماندار شهرستان هرسین در گفتگو با خبرنگار دیوانگاه:

مجموعاً 357209نفر از مناطق تاریخی، تفریحی و توریستی هرسین و بیستون بازدید کرده اند/تشکر از زحمات مجموعه ستاد اسکان نورزی شهرستان در ارائه خدمات

سرویس: گردشگريکد خبر: 29346|16:57 - 1397/01/14
نسخه چاپی
مجموعاً 357209نفر از مناطق تاریخی، تفریحی و توریستی هرسین و بیستون بازدید کرده اند/تشکر از زحمات مجموعه ستاد اسکان نورزی شهرستان در ارائه خدمات
فرماندار شهرستان هرسین از بازدید مجموعاً 357209نفر از مناطق تاریخی، تفریحی و توریستی هرسین و بیستون در ایام نوروز خبر داد.

شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسیندر گفتگو با خبرنگار دیوانگاهدر خصوص آخرین آمار بازدید گردشگران از مراکز تاریخی، طبیعی و فرهنگی و گردشگری شهرستان هرسین اظهار داشت: مناطق گردشگری تاریخی بیستون،و شهر هرسین با آثاری چند هزار ساله و  روستاهای سرسبز و دل انگیز و سراب های آن از جمله هدف های گردشگری شهرستان بوده است که این روزها شاهد حجم عظیم گردشگران از مناطق مختلف کشور بوده است.

 

وی افزود: از ایتدای تعطیلات نوروزی تا پایان روز سیزدهم فرودین مجموعاً 357209نفر از مناطق تاریخی، تفریحی و توریستی هرسین و بیستون بازدید کرده اند که این آمار بیانگر رشد قابل توجه حضور گردشگران در این مناطق است.

 

فرماندار شهرستان هرسین  تصریح کرد:از آمار های عنوان شده 245623نفر مربوط به بازدید از جاذبه های طبیعی، 75556نفر مربوط به جاذبه های تاریخی و فرهنگی و 36030نفر مربوط به بازدید از جاذبه های دست ساز بوده است.

 

شاه آبادی در ادامه اظهار داشت: در سایت گردشگری بیستون بیش از 75هزار نفر بلیط فروشی گزارش شده است که تعداد 158نفر مربوط به گردشگران خارجی بوده است.

 

وی با اشاره به خدمات اسکان نوروزی توسط آموزش و پرورش هرسین و بیستون افزود: از ابتدای تعطیلات نورزی تا آخرین روز از خدمات اسکان در شهرستان هرسین در مجموع 1810نفر در هرسین و بخش بیستون اسکان داده شده اند و به آنها خدمات مطلوبی ارائه شده است.

 

فرماندار شهرستان هرسین در پایان از تلاش های ستاد اسکان مهمانان نوروزی هرسین  و بیستون و همکاری اورژانس ، شهرداری ها، بخشداری، ،نیروی انتظامی،جمعیت هلال احمر،میراث فرهنگی وسایر ادارات در راستای ارائه خدمات به مهمانان نوروزی تشکر کرد.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد