رئیس اداره بهزیستی شهرستان هرسین:

جمع آوری 60معتاد متجاهر در ایام نوروز در هرسین

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 29351|10:31 - 1397/01/16
نسخه چاپی
جمع آوری 60معتاد متجاهر در ایام نوروز در هرسین
رئیس اداره بهزیستی شهرستان هرسین گفت: با توجه به تجربیات سال های گذشته ظرفیت امسال 30نفر در نظر گرفته شد که متأسفانه رعایت نشد و تعداد آنها به 60نفر افزایش یافت که همه آنها جمع آوری و در 2کمپ در شهرستان هرسین نگهداری شدند.

علی حسن نظری رئیس اداره بهزیستی شهرستان هرسیندر گفتگو با دیوانگاهدر خصوص اقدامات انجم شده در ایام نوروز اظهار داشت: هر سال با نزدیک شدن به عید نوروز و جهت ایجاد و امنیت روانی برای شهروندان و مطالبات آنها اداره بهزیستی طرح هایی را در نظر میگیرد که از آنجمله می توان به جمع اوری و نگهداری معتادین متجاهر اشاره کرد.

 

وی افزود: برای اینکه بتوانیم در این ایام چهره شهر زیبا باشد و گردشگران بتوانند حساس آرامش کنند این طرح در دستور کار قرار گرفت.

 

رئیس اداره بهزیستی شهرستان هرسین خاطرنشان کرد: با توجه به تجربیات سال های گذشته ظرفیت امسال 30نفر در نظر گرفته شد که متأسفانه رعایت نشد و تعداد آنها به 60نفر افزایش یافت که همه آنها جمع آوری و در 2کمپ در شهرستان هرسین  نگهداری شدند.

 

نظری در ادامه اظهار داشت: در کمپ ها تلاش بر این است تا با جداسازی و تربیت و آموزش و مراقبت صحیح سعی کنیم این افراد با سلامت و پس از گذراندن یک دوره 45روزه به دامن جامعه برگردند.

 

وی در پایان افزود:  جا دارد از زحمات مدیر کل بهزیستی استان، فرماندار، دادستان و نیروی انتظامی هرسین که ما را در انجام این برنامه یاری کرده اند تشکر کنم.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد