شهردار هرسین در گفتگو با دیوانگاه :

اجرای نهضت آسفالت از ابتدای اردیبهشت ماه در محلات شهر هرسین/پیشرفت 75درصدی پارک زرین

سرویس: اجتماعیکد خبر: 29366|15:56 - 1397/01/20
نسخه چاپی
اجرای نهضت آسفالت از ابتدای اردیبهشت ماه  در محلات شهر هرسین/پیشرفت 75درصدی پارک زرین
شهردار هرسین از اجرای طرح نهضت آسفالت در تمام محلات شهر هرسین از ابتدای اردیبهشت ماه خبر داد.

کیومرث اسدی شهردار هرسیندر گفتگو با خبرنگار دیوانگاهدر خصوص خدمات در دست انجام مجموعه شهرداری و شورای شهر اظهار داشت: پروزه پارک زرین از جمله مهمترین پروژه های در دست انجام شهرداری است که از ابتدای حضور مدیریت جدید در دستور کار قرار گرفت.

 

وی افزود:  این پروژه که حدود 2هکتار برآورد شده است کارهای مختلفی در راستای تکمیل آن صورت گرفته است که از آنجمله می توان به نصب وسایل بازی کودکان، لکه گیری موزاییک فرش،انجام فنداسیون 30عدد تیر چراغ برق 6متری، آماده سازی باکس های گل کاری و کاشت چمن، خرید صندلی و مبلمان پارک و اجرای سیستم لوله کشی آبیاری اشاره کرد که در مجموع حدود 75 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. 

 

شهردار هرسین در خصوص بحث آسفالت و مشکلات محله های سطح شهر تصریح کرد : متأسفانه وضعیت کوچه و محله های ما خوب نیست و به همین جهت برنامه ریزی هایی انجام شده است و یک میلیارد و 200میلیون تومان اعتبار جذب شده است و نزدیک به 300تن قیر خریداری و تحویل کارخانه آسفالت داده شده است.

 

 اسدی در ادامه اظهار داشت: یکی از کارهای اساسی که شهرداری  از ابتدای اردیبهشت ماه در دست اقدام دارد بحث نهضت آسفالت در سراسر محله های شهر هرسین است که بزودی اینکار انجام می شود.

 

وی ضمن تشکر از تلاش های  مجموعه شورا و شهرداری و همکاری و همراهی مسئولین شهرستان در اجرای برنامه های در دست انجام اظهار داشت: انتظار میرود با روند فعلی بتوانیم شاهد تحولات خوبی در مبلمان شهری و فضای سبز در هرسین باشیم.