فرماندار هرسین:

مردم روستای بلوردی نیازمند تحول در شبکه آبرسانی و فاضلاب هستند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 29389|15:52 - 1397/01/29
نسخه چاپی
مردم روستای بلوردی نیازمند تحول در شبکه آبرسانی و فاضلاب هستند
با حضور فرماندار هرسین جلسه هماهنگی جهت تحویل و الحاق تاسیسات و تجهیزات شبکه آب و فاضلاب روستای بلوردی به شهر بیستون برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،صبح امروز به منظور تحویل و الحاق تاسیسات و تجهیزات شبکه آب و فاضلاب روستای بلوردی به شهر بیستون جلسه ای در محل فرمانداری شهرستان هرسین برگزار شد.

 

در این جلسه فرماندار ، معاون فرماندار ، بخشداران مرکزی و بیستون ، مدیرکل آبفار و معاون بهره برداری آبفا استان کرمانشاه و روسای ادارات آبفا و آبفار شهرستان هرسین حضور داشتند.

 

این جلسه با توجه به الحاق روستای بلوردی به شهر بیستون و لزوم تغییر و تحول برای واگذاری تاسیسات ،تجهیزات و شبکه آبرسانی و فاضلاب این روستا از اداره آب و فاضلاب روستایی به آب و فاضلاب شهری برگزار شد.

 

امیرشاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین در این جلسه طی سخنانی اظهار داشت : مردم روستای بلوردی نیازمند تحول در شبکه آبرسانی و فاضلاب هستند و در این راستا اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

 

شاه آبادی همچنین افزود : اجرای پروژه آبرسانی به شهرک بیستون و روستای بلوردی ( حفر چاه ، ساخت مخزن ، اصلاح شبکه و ... ) را در دستور کار قرار داده ایم.