امام جمعه موقت هرسین :

آنها که می گفتند اگر برجام بر سر سفره های مردم بیاید نان خوردن است بیایند و نتیجه آنرا ببینند/ اتحادیه اروپا در بدعهدی چیزی کمتر از آمریکا ندارد

سرویس: سیاسیکد خبر: 29449|21:00 - 1397/02/21
نسخه چاپی
آنها که می گفتند اگر برجام بر سر سفره های مردم بیاید نان خوردن است بیایند و نتیجه آنرا ببینند/ اتحادیه اروپا در بدعهدی چیزی کمتر از آمریکا ندارد
امام جمعه موقت هرسین در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: آنها که می گفتند اگر برجام بر سر سفره های مردم بیاید نان خوردن است بیایند و نتیجه آنرا ببینند.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، حجت الاسلام جعفری امام جمعه موقت هرسین در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به اتفاقات اخیر در خصوص برجام اظهار داشت: همه شما از طریق رسانه ها مطلع شدید که دو شب قبل رئیس جمهور آمریکا موضوع خروج از برجام را اعلام کرد که نیاز است نکاتی را در تبیین منویات رهبرمعظم انقلاب در این خصوص بیان کنیم.

 

وی افزود: همه شما مستحضرید که امسال چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی است، عده ای در جامعه به دنبال القاء این موضوع هستند که این چهلمین سال آخرین سال عمر انقلاب اسلامی است، ما به اینها میگوییم با توجه به روایات هر انسانی در سن چهل سالگی به کمال می رسد و عمر کمال انقلاب ما هم همین چهل سالگی است.

 

خطیب جمعه موقت هرسین با اشاره به موضوع برجام تصریح کرد: در قضیه برجام وقتی که رئیس جمهور آمریکا روی کار آمد چیزی از آن باقی نمانده بود، فرجام برجام سال گذشته بود و در واقع آنچیزی که از برجام باقی ماند فقط روح برجام بود.

 

حجت الاسلام جعفری در ادامه اظهار داشت: آنها که می گفتند اگر برجام بر سر سفره های مردم بیاید نان خوردن است و گل و بلبل می شود بیایند و نتیجه آنرا ببینند.

 

وی افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند: آنها که می گفتند اگر برجام به نتیجه برسد مشکلات جامعه ما حل می شود، متأسفانه در این مدت فقط ناامیدی نصیب مردم شد.

 

امام جمعه موقت هرسین با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان خاطرنشان کرد:  معظم له در این دیدار فرمودند: که آمریکا همان آمریکا و دشمن همان دشمن است و از زمان قاجار تا به حال چیزی تغییر نکرده است و دوم اینکه بنده در جلسات عمومی و خصوصی متعدد خطاب به مسئولین گفتم که مواظب باشید دشمن دشمن است و اینها عهدی ندارند، گفتند که شما اجازه بدهید و دیدیم که نتیجه برجام چه شد.

 

حجت الاسلام جعفری اظهار داشت: مقام معظم رهبری در این دیدار خطاب به رئیس جمهور دیوانه آمریکا فرمودند: شما غلط می کنید که ملت ایران را تهدید کنید.

 

وی افزود: دو سال قبل وقتی که وزیر امور خارجه وقت با حضرت آیت الله جوادی آملی دیدار کردند ایشان فرمودند: آقای وزیر زمانی که با دست های فولادی اینها دست می دهید مواظب انگشتان خودتان باشید اینها می گفتند که جلوگیری می کنیم و این نتیجه برجام شد.

 

خطیب جمعه موقت هرسین تصریح کرد: ما گله مند هستیم که این صحبت ها را بایستی دولتمردان ما بیان می کردند، متأسفانه در طول چند سال گذشته امریکا و رژیم صهیونیستی ایران را مورد تهدید قرار دادند ولی دولتمردان ما فقط می گویند پاسخ می دهیم ما انتظار داشتیم که پاسخ قاطعی به این سگ هار آمریکایی بدهند نه اینکه بگویند دو هفته دیگر پاسخ می دهیم.

 

حجت الاسلام جعفری در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: در بحث 5+1کشوری که به این 5کشور اضافه شده آلمان است نه آمریکا،ثانیاً: آنهایی که می گویند که ما با این 5کشور مذاکره می کنیم حضرت آقا فرمودند: من به اینها هم اعتماد ندارم، انتظار مردم و خانواده معظم شهدا این بود که مسئولین قاطعانه موضعگیری کنند.

 

وی با اشاره به تبیین شعار سال و حمایت از کالای ایرانی افزود: مقام معظم رهبری نزدیک به 19سال است که هر ساله موضوعاتی را به عنوان شعار سال انتخاب می کنند، متأسفانه دولت در بحث اقتصاد مقاومتی کارکرد مشخصی نداشته است برخی از مسئولین حرف هایی را زدند که نباید می زدند در بحث اقتصاد مقاومتی آنچیزی که مد نظر مقام معظم رهبری بود عملی نشد.

 

خطیب جمعه موقت هرسین تصریح کرد: در بحث حمایت از کالای ایرانی رهبر انقلاب در ابتدای سال و در حرم رضوی نکات خوبی را بیان کردند و اینکه در سر راه مردم ما چند مانع اصلی قرار گرفته است که ارزش ها و ظرفیت های داخلی نادیده گرفته می شود.

 

حجت الاسلام جعفری در ادامه اظهار داشت: اولین چیزی که رهبری بیان کردند بحث ما می توانیم است، عده ای در داخل نکاتی را عنوان می کنند که حرف های دشمن است و شعار ما نمی توانیم سر می دهند.

 

وی افزود: نکته دیگر اینکه مسئولین ما نسخه های داخلی را باور داشته باشند، نسخه داخلی ما همان اقتصاد مقاومتی  و حمایت از کالای داخلی است.

 

امام جمعه موقت هرسین خاطرنشان کرد: رهبری معظم انقلاب در جمع فرهنگیان فرمودند: در نظام اسلامی ما اسطوره های فراوانی مثل شهید حججی، شهید چمران، شهید آوینی و شهید باکری ها داریم، ایشان افزودند: متأسفانه خبر رسیده است که عده ای به دنبال اجرای سند ننگین 2030هستند مگر ما اسطوره های کمی داریم که مسئولین دنبال اسطوره های کشورهای غربی می روند

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد