کمیسیون هماهنگی امور تعزیرات شهرستان هرسین تشکیل شد/

شاه آبادی: لزوم برگزاری گشت های تخصصی و اجرای سریع حکم در محل/ گله مندی از واحد تاکسیرانی در عدم برخورد با تخلفات رانندگان

سرویس: اجتماعیکد خبر: 29464|11:22 - 1397/02/27
نسخه چاپی
شاه آبادی: لزوم برگزاری گشت های تخصصی و اجرای سریع حکم در محل/ گله مندی از واحد تاکسیرانی در عدم برخورد با تخلفات رانندگان
با حضور فرماندار شهرستان کمیسیون هماهنگی امور تعزیرات هرسین در محل فرمانداری تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین در این جلسه بر هماهنگی و تعامل بین ادارات عضو کمیسیون ، برگزاری گشت های تخصصی تعزیراتی ، صدور و اجرای سریع حکم در محل برای واحد های صنفی متخلف در ایام ماه مبارک رمضان تأکید کرد.

 

شاه آبادی در این جلسه اظهار داشت : با توجه به افزایش تقاضا برای خرید کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان ، گران شدن و احتکار این کالا توسط افراد سودجو دور از تصور نیست و ادارات عضو کمیسیون می بایست نظارت ویژه ای بر کنترل قیمت ها و تشدید گشت های نظارتی داشته باشند.

 

فرماندار هرسین در بخش دیگری از سخنانش از نیروی انتظامی و رئیس اداره دامپزشکی خواست از خروج دام زنده از شهرستان هرسین جلوگیری کنند و خودروهای حمل گوشت بدون مجوز از مراجع قانونی ( شبکه دامپزشکی ) را توقیف نمایند.

 

 برخورد قانونی با واحدهای صنفی مخصوصا خبازی ها و رانندگان تاکسی متخلف و جلوگیری از توزیع و کشتار غیر بهداشتی مرغ زنده از دیگر مباحث مطرح شده توسط فرماندار هرسین بود.

 

امیر شاه آبادی در پایان سخنانش از عملکرد ضعیف واحد تاکسیرانی شهرداری در راستای عدم برخورد با رانندگان خاطی و نداشتن برنامه جهت سامان دادن به فعالیت های خود انتقاد کرد

 

در ادامه این جلسه فضل الله همتیان رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان هرسین ضمن تشریح فعالیت های خود به بیان برنامه‌های این اداره در ماه مبارک رمضان پرداخت.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد