رزمایش تذکر لسانی در شهرستان هرسین برگزار شد

سرویس: امر به معروف و نهی از منکرکد خبر: 29523|09:06 - 1397/03/21
نسخه چاپی
رزمایش تذکر لسانی در شهرستان هرسین برگزار شد
رزمایش امر به معروف و نهی از منکر با عنوان «تذکر لسانی، وظیفه همگانی» همزمان با بیست وپنجمین روز از ماه مبارک رمضان در شهرستان هرسین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، رزمایش امر به معروف و نهی از منکر با عنوان «تذکر لسانی، وظیفه همگانی» همزمان با بیست و پنجمین روز از ماه مبارک رمضان با حضور گروه های طلایه داران ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان و معاونت های ستاد در هرسین برگزار شد.

 

سرهنگ محمدی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان هرسین ضمن خیر مقدم و تشکر از حضور فعال گروه های مردمی طلایه داران و ادارات در برپایی این فریضه الهی هدف از برگزاری چنین برنامه را به صورت نمادین ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه و عموم مردم دانست.

 

ایمانی مقدم دادستان شهرستان و معاون قضایی ستاد در خصوص قوانین حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر مطالبی را عنوان کرد و از آمادگی کامل مجموعه قضایی و انتظامی شهرستان برای برخورد با هنجار شکنان خبر داد.

 

در ادامه دکتر اجرایی رئیس ستاد امر به معروف ونهی از منکر شهرستان هرسین در خصوص اهمیت فرضیه امر به معروف ونهی از منکر در اسلام مطالبی را بیان نمود و پس از سازماندهی گروه های طلایه داران به انجام این فریضه دینی مهم در سطح شهر پرداختند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد