امام جمعه موقت هرسین :

در موضوع برجام اروپا و آمریکا مثل دولبه قیچی عمل کردند/ آمریکا کسی نیست که با مذاکره کوتاه بیاید

سرویس: اجتماعیکد خبر: 29555|19:21 - 1397/04/01
نسخه چاپی
در موضوع برجام اروپا و آمریکا مثل دولبه قیچی عمل کردند/ آمریکا کسی نیست که با مذاکره کوتاه بیاید
امام جمعه موقت هرسین در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: آمریکا کسی نیست که با مذاکره کوتاه بیاید، پروژه ای که دارد دنبال می کند این است که جمهوری اسلامی را در خاک خودش زمین گیر کند می خواهد توان موشکی و دفاعی ما را مورد مذاکره قرار دهد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، حجت الاسلام زارعی امام جمعه موقت هرسین در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به مناسبت پیش رو و به خصوص شهادت آیت الله دکتر بهشتی و یارانش و همچنین سالروز ترور نافرجام مقام معظم رهبری بیان داشت: چه کسانی این جنایات را در کشور مرتکب شدند، کشور ما قربانی 17هزار ترور است و عامل اصلی آنها مجاهدین خلق یودند که حتی به هموطنان خود هم رحم نکردند.

 

وی افزود: در همین استان کرمانشاه وقتی که مجاهدین خلق تا اسلام آباد غرب آمدند در بیمارستان این شهر چه فجایعی رقم خورد و تمام بیماران را قتل عام کردند آنوقت یک آقایی یک فایل صوتی از پدرش منتشر می کند که پدر ما با اعدام مجاهدین خلق موافق نبود و اینها را تطهیر می کنند.

 

خطیب جمعه موقت هرسین خاطرنشان کرد: گرفتاری ما گاهی دشمنی دشمنان خارجی نیست بلکه داخلی های فریب خورده و خودباخته و بعضاً خائن هم آب به آسیاب دشمن می ریزند.

 

حجت الاسلام زارعی با اشاره به نامه برخی از عناصر داخلی به سران نظام در خصوص مذاکره مجدد با آمریکا اظهار داشت: آقای ترامپ دوشنبه هفته قبل در دیدار با رئیس جمهور کره شمالی با اشاره به خروج آمریکا از برجام ابراز امیدواری کرد که ایران به پای میز مذاکره برگردد.

 

وی افزود:  متأسفانه یک هفته بعد از اظهارات ترامپ عده ای از عناصر سیاسی تندرو نامه ای خطاب به سران نظام منتشر کردند و از آنها درخواست کرده اند که به مذاکره مستقیم با آمریکا برگردند.

 

امام جمعه موقت هرسین تصریح کرد:  همین آقایان زمانی که برجام با شکست مواجه شد و آمریکا به تعهداتش عمل نکرد گفتند که ترامپ دیوانه است اما امروز باز برخی از عناصر تندرو همین گروه سیاسی نامه سرگشاده به رهبر ایران و بزرگان نظام می نویسند که شما برگردید به مذاکره با آمریکا.

 

حجت الاسلام زارعی در ادامه بیان داشت: متأسفانه این نامه شباهت زیادی دارد به نامه ای که 127نفر از نمایندگان مجلس ششم در یازدهم اردیبهشت همان سال برای رهبری نوشتند و از ایشان خواستند که وقتش رسیده شما با ایالات متحده آمریکا مذاکره کنید و جام زهر را بنوشید.

 

وی افزود:  در موضوع برجام اروپا و امریکا مثل دولبه قیچی عمل کردند اروپایی ها برای تحت فشار قرار دادن ایران آنرا حفظ کردند و آمریکا هم از برجام خارج شد و شروع کرد به تهدید ایران، اروپایی ها الان دست و پای جمهوری اسلامی را بسته اند و این اتفاقی است که افتاده است.

 

خطیب جمعه موقت هرسین خاطرنشان کرد:  متأسفانه برخی از عناصر داخلی به این مسئله توجه ندارند و این نامه را هم در فضای مجازی منتشر کرده اند که البته مهم هم نیست چرا که تعداد این افراد در عرصه سیاسی کشور به چشم نمی آید ولی انسان ناراحت می شود وقتی می بیند عده ای از داخل این کشور آب به آسیاب دشمن می ریزند.

 

حجت الاسلام زارعی اظهار داشت: باید توجه داشته باشیم که ایالات متحده آمریکا کسی نیست که با مذاکره کوتاه بیاید، پروژه ای که دارد دنبال می کند این است که جمهوری اسلامی را در خاک خودش زمین گیر کند می خواهد توان موشکی و دفاعی ما را مورد مذاکره قرار دهد.

 

وی افزود:  شما تصور کنید که دشمنی دارید که برای شما رجز می خواند آیا با کوتاه آمدن و امتیاز دادن از دشمنی دست بر می دارد ، اینطور نیست بلکه پرروتر می شود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد