جلسه گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان هرسین

سرویس: اجتماعیکد خبر: 29669|18:52 - 1397/08/27
نسخه چاپی
جلسه گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان هرسین
جلسه گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان هرسین با حضور حسین رستمی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ، سرهنگ صمد محمدی فرمانده سپاه ناحیه هرسین و سایر ادارات برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،جلسه گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان هرسین با حضور حسین رستمی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ، سرهنگ صمد محمدی فرمانده سپاه ناحیه هرسین و سایر ادارات برگزار شد

 حسین رستمی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان هرسین در آغاز این جلسه بر اجرا و گسترش تفکر و فرهنگ بسیجی تاکید کرد و اظهار داشت : بسیج برخاسته از تفکر امام (ره) و حافظ دستاوردها و آرمان های نظام و انقلاب است .

 

 رستمی در بخش دیگری از سخنانش به تشریح فرمایشات حضرت امام خمینی (ره ) و مقام معظم رهبری درباره بسیج پرداخت و عنوان کرد : حضور بسیج در کلیه عرصه ها تحقق بخش اسلام ناب محمدی است .

 

 در ادامه این جلسه سرهنگ صمد محمدی فرمانده سپاه ناحیه هرسین از حفاظت و حراست از انقلاب و دستاوردهای آن بعنوان فلسفه وجودی بسیج یاد کرد و افزود : بهترین راه مبارزه با استکبار توسعه و گسترش بسیج و فرهنگ بسیجی است .

 

محمدی ادامه داد : استکبار در مقابل جمهوری اسلامی و تفکر ناب بسیجی در سراشیبی و انحطاط قرار دارد و توطئه‌های مختلف آن ناشی از ترس و هراس و نا امیدی می باشد.

 

به گفته فرمانده سپاه ناحیه هرسین دیدار از خانواده‌های معظم شهدا ، گلباران و عطر افشانی مزار شهدا ، دیدار بسیجیان با امام جمعه ، برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی و مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی از مهمترین برنامه های هفته بسیج در شهرستان هرسین است.