برگزاری آیین افتتاح پروژه نسخه نویسی الکترونیک در شهرستان هرسین

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 29729|13:20 - 1397/12/19
نسخه چاپی
برگزاری آیین افتتاح پروژه نسخه نویسی الکترونیک در شهرستان هرسین
با حضور امام جمعه هرسین ، مسئولین علم پزشکی استان و شبکه بهداشت و درمان هرسین آیین افتتاح پروژه نسخه نویسی الکترونیک در شهرستان هرسین برگزارشد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،  با حضور امام جمعه هرسین ، مسئولین علم پزشکی استان و شبکه بهداشت و درمان هرسین  آیین افتتاح پروژه نسخه نویسی الکترونیک در شهرستان هرسین برگزارشد.

 

جلیلی معاون بیمه سلامت استان کرمانشاه در این مراسم اظهار داشت: حدود ۵۰ هزار نفر بیمه شده در شهرستان هرسین وجود داردکه ۲۳ هزار نفر بیمه شهری و ۲۷ هزار نفر بیمه روستایی دارند و ۹ مطب پزشک، ۶ داروخانه و ۲ آزمایشگاه خصوصی در این شهرستان در حال فعالیت هستند.

 

وی افزود: با اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک فعلا دفترچه های درمانی حذف نخواهد شد بلکه بیمار پس از مراجعه به پزشک کد رهگیری به وی اختصاص داده م یشود و بیمار با همان کد و بر اساس تشخیص پزشک به داروخانه یا آزمایشگاه و .... مراجعه میکند.

 

در ادامه حجت الاسلام دکتر اجرایی امام جمعه هرسین اظهار داشت: این اقدام خوب و ماندگار را به مردم عزیز شهرستان هرسین تبریک میگویم و خدا را شاکرم که نظام مقدس جمهوری اسلامی از ابتدا تا کنون در حوزه های مختلف خصوصا در حوزه سلامت سربلند بوده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد