برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره انشاء و خاطره نویسی در هرسین

سرویس: اجتماعیکد خبر: 29732|16:48 - 1397/12/23
نسخه چاپی
برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره انشاء و خاطره نویسی در هرسین
جشنواره انشاء و خاطره نویسی هرسین با حضور رییس گروه فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه،رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و جمعی از علاقمندان و هنرمندان در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هرسین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،جشنواره انشاء و خاطره نویسی هرسین با حضور دکتر پیمان جسری-رییس گروه فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، غلامرضا ملکیان-رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، خانم شیرین شیرزادی-نویسنده محبوب هرسینی و تعدادی از مسئولین استانی و شهرستانی و جمعی از علاقمندان و هنرمندان در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هرسین برگزار گردید.

 

ملکیان ریس اداره ارشاد اسلامی هرسین در این مراسم اظهار داشت: جشنواره انشاء و خاطره نویسی اولین دوره ای است که در این شهرستان برگزار میگردد و بیش از ۱۷۵ اثر در این جشنواره مورد ارزیابی قرار گرفت که از بین آنان ۲۰ اثر بعنوان اثرات برگزیده انتخاب شدند.

 

وی افزود:اثرات از بین ۴ مقطع تحصیلی: به ترتیب دانش آموزان سوم ابتدایی ۳ نفر- چهارم ابتدایی ۳ نفر- پنجم ابتدایی ۳ نفر- ششم ابتدایی ۳ نفر- دانش آموزان استثنایی ۲ نفر و دانش آموزان روستایی ۳ نفر انتخاب گردید.

 

همچنین وی در ادامه سخنان خود ضمن تشکر از همراهی و مساعدت های مهندس شکری-  مدیرعامل محترم مجتمع جهان فولاد ابراز داشتند : از آقای دکتر امیر شاه آبادی- فرماندار شهرستان هرسین و حجت الاسلام والمسلمین دکتر رحیم جعفری- مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه جهت حمایت در برگزاری برنامه های فرهنگی هنری انجام گرفته در سال ۱۳۹۷ تشکر و قدردانی نمودند.

 

سپس هنرمند نوجوان به ارائه نقاله خوانی پرداخته و دو نفر از برگزیدگان نیز انشاء خود را جهت حاضرین ارائه نمودند. همچنین گروه سرود دانش آموزان استثائی به اجرای سرود پرداختند.

 

در پایان نیز با ارائه لوح تقدیر و تندیس و هدایای نقدی از برگزیدگان تقدیر بعمل آمد.

 

قابل ذکر است که از طرف مجتمع جهان فولاد بالغ بر ۷ میلیون تومان هدیه نقدی به هفتا د نفر از جمله برگزیدگان جشنواره- دانش آموزان استثنایی و گرود دانش آموزی توسط خانم شیرین شیرزادی با حضور رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هرسین ارائه گردید.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد