رئیس مرکز بهداشت شهرستان هرسین عنوان کردند

کشف و معدوم سازی 400کیلو گرم مواد غذایی فاسد در هرسین

سرویس: اجتماعیکد خبر: 29739|19:42 - 1398/01/02
نسخه چاپی
کشف و معدوم سازی 400کیلو گرم مواد غذایی فاسد در هرسین
رئیس مرکز بهداشت شهرستان هرسین گفت: در بازرسی های نوروزی انجام شده حدود 400 کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیر بهداشتی کشف و معدوم سازی شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،دکتر غلامرضا ایمانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان هرسین عنوان کردند :در راستای تشدید بازرسی ها و نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی ، اماکن عمومی و بین راهی در ایام نوروز نتایج فعالیت بازرسان بهداشت محیط از 20 اسفند تا 29 اسفند بدین شرح بوده است.

 

وی افزود: در این راستا بیش از 700 مورد بازدید بهداشتی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی ، سامانه های آبرسانی و اماکن عمومی و بین راهی صورت گرفته که در این بازرسی ها حدود 400 کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیر بهداشتی کشف و معدوم سازی شد و  20 مورد نمونه برداری میکروبی آب آشامیدنی و بیش از 130 مورد کلرسنجی از منابع آب آشامیدنی انجام شد.

 

رئیس مرکز بهداشت شهرستان انجام بیش از 5 مورد بازدید مشترک با دیگر ادارات از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن بین راهی  و انجام بیش از 300 مورد سنجش با جدیدترین تجهیزات بازرسی و 18 مورد نمونه برداری مواد غذایی از سطح عرضه و ارسال به آزمایشگاه استان را از دیگر اقدامات صورت گرفته عنوان کرد.

 

ایمانی در ادامه از صدور بیش از 130 کارت بهداشت جهت متصدیان تولید و عرضه مواد غذایی و رسیدگی به 35 مورد شکایت بهداشتی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن بین راهی ثبت شده در سامانه شکایات مردمی وزارت بهداشت خبر داد.

 

رئیس مرکز بهداشت شهرستان هرسین در پایان از شهروندان و مسافرین گرامی خواست ، در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی، مراتب را سریعا با سامانه شکایات مردمی وزارت بهداشت ( تلفن ۱۹۰ ) مطرح کنند تا در اسرع وقت اقدام لازم بعمل آید.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد