بخشدار مرکزی هرسین در گفتگو با دیوانگاه:

کلیه راه های ارتباطی روستاهای بخش مرکزی باز است/ در بخش کشاورزی و دامی تا به حال خسارتی گزارش نشده است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 29746|21:09 - 1398/01/06
نسخه چاپی
کلیه راه های ارتباطی روستاهای بخش مرکزی باز است/ در بخش کشاورزی و دامی تا به حال خسارتی گزارش نشده است
بخشدار مرکزی هرسین گفت: در حال حاضر کلیه راه های ارتباطی در روستاهای بخش مرکزی باز است و خسارتی به راه ها و پل های ارتباطی وارد نشده است.

ولی دارایی نیا بخشدار مرکزی هرسیندر گفتگو با خبرنگار دیوانگاهاظهار داشت:  در پی بارندگی های اخیر در شهرستان هرسین پیگیری هایی در راستای بروز مشکلات احتمالی در روستاهای بخش مرکزی صورت گرفته که در این خصوص از پنج روستای سرآسیاب، میرمینگه، چم حیدر ، چم شاهی و چغاسعید به دلیل مجاورت با رودخانه به صورت شبانه روزی بازدید صورت گرفته است.

 

وی افزود: خوشبختانه علی رغم افزایش سطح آب رودخانه هایی که در مسیر این روستاها هستند تا کنون مشکل خاصی در این خصوص نداشته ایم و تمهیدات احتمالی در این خصوص در نظر گرفته شده است.

 

بخشدار مرکزی هرسین خاطرنشان کرد: در حال حاضر کلیه راه های ارتباطی در روستاهای بخش مرکزی باز است و خسارتی به راه ها و پل های ارتباطی وارد نشده است.

 

دارایی نیا در خصوص وضعیت کشاورزی و دامپروری روستاهای بخش مرکزی گفت: با وجود اینکه اطلاعیه هایی از سوی صندوق بیمه کشاورزی در خصوص پرداخت خسارت های احتمالی به کشاورزان به روستاها ابلاغ شده است ولی تا کنون گزارش و یا مراجعه ای مبنی بر وارد آمدن خسارت بر دامپروری و کشاورزی بخش مرکزی نداشته ایم.