دعوت فرمانده سپاه ناحیه هرسین از عموم مردم برای شرکت در راهپیماییی روز جهانی قدس

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 29767|10:35 - 1398/03/09
نسخه چاپی
دعوت فرمانده سپاه ناحیه هرسین از عموم مردم برای شرکت در راهپیماییی روز جهانی قدس
فرمانده سپاه ناحیه هرسین با انتشار بیانیه ای از اقشار مختلف مردم برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت به عمل آورد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، سرهنگ محمدی فرمانده سپاه ناحیه هرسین با انتشار بیانیه ای از اقشار مختلف مردم برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت به عمل آورد.

 

در این بیانهی آمده است...

امروز با گذشت حدود چهار دهه از نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، با ابتکار تاریخ ساز و تعیین کننده حضرت امام خمینی (ره)، مسأله فلسطین و آزادی قدس شریف به یک مسأله بین المللی و آرمان جهانی به خصوص برای ملل حق طلب و آزادیخواه تبدیل شده است.

 

روز قدس امسال را می‌تواند نقطه عطفی در آزادسازی بیت المقدس و فرصتی ارزشمند برای نمایش وحدت جهان اسلام و قدرت نرم امت اسلامی و آشکار ساختن رسوایی و خفت چهره نفاق و ارتجاع منطقه قرار دهد.

 

بی تردید روز جهانی قدس در لبیک به ندای، ولی امر مسلمین و مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی) امروز صحنه نمایش خیره کننده بصیرت و آگاهی امت اسلامی و انزجار آنان از اقدام شیطانی ترامپ در انتقال سفارت خانه آمریکا به بیت المقدس و به رسمیت شناختن قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و نیز همراهی معدود کشور‌های مفلوک، حقیر و معلوم الحال قرار خواهد گرفت و نشان خواهد داد که توطئه هایی، چون "معامله قرن" و سازش و عادی سازی روابط با غاصبان فلسطین قهرمان از هم اکنون شکست خورده است.

 

اینجانب از اقشار و آحاد مختلف مردم دارالمومنین هرسین برای حضور پرشور، گسترده و انقلابی در راه‌پیمایی سراسری روز جهانی قدس و تجدید میثاق با آرمان بلند حضرت امام خمینی(ره) شهدای انقلاب اسلامی دعوت به عمل می آورم

 

سرهنگ محمدی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت هرسین

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد