فرماندار هرسین در مراسم روز خبرنگار:

خبرنگاران در راستای افزایش امیدواری مردم در جامعه تلاش کنند

سرویس: فرهنگیکد خبر: 29795|10:48 - 1398/05/18
نسخه چاپی
خبرنگاران  در راستای افزایش امیدواری مردم در جامعه تلاش کنند
فرماندار هرسین در مراسم روز خبرنگار گفت: از خبرنگاران عزیز تقاضا داریم در راستای افزایش امیدواری مردم در جامعه تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،امیر شاه آبادی فرماندار هرسین در مراسم روز خبرنگار ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید صارمی خبرنگار شهید جمهوری اسلامی ایران و. روز خبرنگار و اهالی قلم  اظهار داشت: جامعه خبری شهرستان جامعه فعالی نیست و زحمت اطلاع رسانی بر دوش همین چند نفر است و این موضوع زحمات این عزیزان را بیشتر میکند.

 

وی افزود: امیدوارم که بتوانیم در سال ۹۸تا حدودی مشکلات این عزیزان را برطرف کنیم شاید بتوان با همکاری ادارات متولی مشکلات اشتغال این عزیزان را برطرف کرد.

 

فرماندار هرسین تصریح کرد: امسال سال مهمی برای کشور و شهرستان است امسال ما ثبت جغرافیای و ملی و شهر ملی گلیم را داشتیم شهر گلیم باید سرتاپای آن گلیم باشد و در این بین باید هر کدام وظیفه خود را انجام دهیم که گلیم به یک کالای اقتصادی در هرسین تبدیل شود.

 

شاه آبادی در ادامه اظهار داشت: جشنواره تیاتر خیابانی  امسال در هرسین برگزار میشود و ۴۴اجرای خوب داریم که سطح کلاس تیاترها خیلی بالاست.

 

وی افزود: کار تبلیغ را به طور مرتب اعلام کنید و منعکس کنید اگر ما خوب تبلیغ کنیم و جمعیت خوب جذب کنید در کسب و کار مردم هرسین و ذهنیت مردم استانهای اطراف در هرسین تاثیر خواهد داشت.

 

فرماندار هرسین خاطرنشان کرد:  سال آینده این پتانسیل وجود دارد که به عنوان یه رویداد.ملی این تیاتر را ثبت کنیم و قطعا مهمترین عامل مردم, مسوولین و خبرنگاران هستند.

 

شاه آبادی با اشاره به بحث انتخابات اظهار داشت: انتخابات یک رویداد ملی است حضور مردم میتواند به عنوان یک دیپلماسی عمومی جهان را ناامید.کند اتمام حجت کردیم نمی پذیریم که مدیری از امکانات دولتی به نفع فرد یا جریان خاصی جهت گیری داشته باشند.

 

وی افزود: بیطرفی احساسی به مردم ایجاد میکند که دولت برای رای آنها ارزش قایل است.

 

فرماندار هرسین در پایان تأکید کرد: از خبرنگاران عزیز تقاضا داریم در راستای افزایش امیدواری مردم در جامعه تلاش کنند.