فرمانده سپاه ناحیه هرسین خبر داد/

مراسم بازسازی واقعه غدیرخم در هرسین برگزار میشود

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 29803|12:01 - 1398/05/25
نسخه چاپی
مراسم بازسازی واقعه غدیرخم در هرسین برگزار میشود
فرمانده سپاه ناحیه هرسین از برگزاری مراسم بازسازی واقعه غدیر خم در شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدی فرمانده سپاه ناحیه هرسین در گفتگو بادیوانگاهاز برگزاری مراسم بازسازی واقعه غدیر خم در شهرستان خبر داد و اظهار داشت: واقعه غدیرخم و اعلان جانشینی و ولایت امیرالمومنین علی بن ابی طالب (ع) از سوی پیامبر اسلام(ص) و به دستور خداوند متعال، از جمله مهمترین حوادث تاریخ اسلام است که پس از آن اوج عظمت و شکوه دین مقدس اسلام و همین طور اهل بیت پیامبر علیهم السلام آشکار و نمایان شد به طوریکه خداوند با نزول آیه اکمال، دین و نعمت های خود را بر انسان با وقوع حادثه غدیر و اعلان ولایت علی (ع) و خاندانش کامل یافته اعلام فرمود.

 

وی افزود: بر این اساس ما وظیفه داریم که این حادثه مهم تاریخی و دینی را که متعلق به مسلمانان است را برای نسل های امروز به زیان ها و روشهای مختلف بیان کنیم.

 

فرمانده سپاه ناحیه هرسین تصریح کرد: مراسم بازسازی واقعه غدیر خم از سال 91در سراسر کشور  اجرایی شد و تا به امسال این برنامه به نحو احسن انجام شده و انتظار می رود که مراسم بازسازی واقعه غدیر امسال در هرسین هم با برنامه ریزی ها و تنوع خاصی که در نحوه اجرای آن در نظر گرفته شده بتواند رضایت خاطر شهروندان را فراهم کند.

 

فرمانده سپاه ناحیه هرسین خاطرنشان کرد: این برنامه عصر روز دوشنبه 28 مردادماه 1398 در ساعت 18:00 در  جنب پارک دانشجو و روبروی اداره فنی و. حرفه ای شهرستان برگزار می شود.

 

سرهنگ محمدی اظهار داشت: حرکت کاروان شادی از امامزاده مهدی(ع) هرسین به سمت پارک دانشجو  و در ادامه اجرای برنامه های شاد و متنوع و جشن بزرگ غدیر و نورافشانی از جمله  برنامه هایی است که در این روز برگزار می شود و در نهایت  به قید قرعه به شرکت کنندگان جوایزی اهدا می شود.

 

وی در پایان ضمن تشکر از دست اندرکاران این برنامه افزود: این برنامه به همت ستاد بازسازی واقعه غدیر خم متشکل از ادارات و ارگان های شهرستان انجام می شود.