برگزاری مراسم جشن آغاز سال تحصیلی جدید در هرسین/ به صدا در آمدن زنگ جوانه ها و زنگ ایثار و مقاومت

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 29814|12:48 - 1398/07/01
نسخه چاپی
برگزاری مراسم جشن آغاز سال تحصیلی جدید در هرسین/ به صدا در آمدن زنگ جوانه ها و زنگ ایثار و مقاومت
مراسم جشن جوانه ها به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس با حضور مسئولین شهرستان همزمان با سراسر کشور در مدرسه پسرانه امام حسن مجتی (ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، مراسم جشن جوانه ها به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس با حضور مسئولین شهرستان از جمله روحانیت معظم، فرماندار، فرمانده سپاه پاسداران، شهردار، رئیس شورای شهر، مسئولان آموزش و پرورش و دیگر مسئولین شهرستان و نیز جمعی از فرهنگیان و والدین دانش آموزان همزمان با سراسر کشور در مدرسه پسرانه امام حسن مجتی (ع) برگزار شد.

 

 علی الماسی فرد مدیر آموزش و پرورش شهرستان هرسین، در ابتدا ضمن خیر مقدم و خوش آمد گویی به حاضرین، آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس را به جامعه فرهنگی، مسئولین، همشهریان، والدین و بخصوص دانش آموزان که پویندگان راه علم اند تبریک گفت و خاطر نشان کرد: اول مهرماه فرصتی است تا بتوان دگر بار روح و جان را در چشمه معرفت و دانایی شست و شو داد و غبار جهل و نادانی را از چهره آن زدود.

 

 وی با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با آغاز سال تحصیلی افزود: دفاع مقدس که خود برگرفته از نهضت عاشوراست برای ما سراسر درس و عبرت است. وی سپس با تبیین شرایط امروز جامعه تشریح کرد: سرزمین ما پر از دلاور مردان و دریا دلانی است که در زمان جنگ تکلیف خود را به خوبی ادا کردند و حال، تکلیف بر دوش شما دانش آموزان است تا در عرصه جنگ نرم، با سلاح دانش و ایمان پرچم اسلام و ایران را بر تارک قله های پیشرفت علمی، فرهنگی، ورزشی و هنری و دیگر عرصه ها به احتزاز در آورید.

 

 پس از سخنرانی مدیر آموزش و پرورش  شهرستان، پیام وزیر محترم آموزش و پرورش به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید توسط یکی از دانش آموزان قرائت گردید و پس از آن متن میثاق نامه دانش آموزی، توسط دانش آموزان حاضر در مراسم زمزمه شد.

 

 پایان بخش این مراسم با شکوه، به صدا در آمدن زنگ جوانه ها و زنگ مقاومت توسط فرماندار محترم شهر بود که پس از آن، دانش آموزان با عبور از زیر قرآن کریم به داخل مدرسه بدرقه شدند و با اهدای گل از معلمین و مدیر مدرسه تشکر کردند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد