فرمانده سپاه ناحیه هرسین در بیانیه ای عنوان کرد:

نهم دی نشانه عمق آگاهی، ولایتمداری و پایبندی مردم به حفظ اساس ارزشهای نظام بود

سرویس: اجتماعیکد خبر: 29861|09:32 - 1398/10/08
نسخه چاپی
نهم دی نشانه عمق آگاهی، ولایتمداری و پایبندی مردم به حفظ اساس ارزشهای نظام بود
فرمانده سپاه ناحیه هرسین در بیانیه ای نهم دیماه سال 1388 را نشانه عمق آگاهی، ولایتمداری و پایبندی مردم به حفظ اساس ارزشهای نظام عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، سرهنگ محمدی فرمانده سپاه ناحیه هرسین در آستانه فرار رسیدن سالروز حماسه عظیم نهم دی بیانیه ای در این راستا صادر کردند.

 

در این بیانیه آمده است...

 

بسمه تعالی

 

 نهم دی نشان دادن عمق قدرت ، فکر، آگاهی و تدین مردم نسبت به مقام معظم رهبری، نظام ، انقلاب، خون شهدا و حفظ اساس ارزش هایی است که به آن باور داریم.

 

این روز به عنوان یوم الله و روز بصیرت در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت و ضبط شد و در این روز مردم حماسه ای دیگر آفریدند و دشمنان نظام را مأیوس کردند.

 

نهم دی، روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به جمهوری اسلامی و بیعت مجدد با آرمان های انقلاب، امام راحل(ره) و رهبر انقلاب است و روزی است که مردم نشان دادند که دشمنان این انقلاب را به خوبی می شناسند و هرگز فریب دسیسه های آنها را نخواهند خورد.

 

بر این اساس و با توجه به حساسیت این برهه از زمان بسیجیان شهرستان هرسین نیز همدوش با سایر اقشار مردم خطه دارالمومنین  با گرامیداشت این روز بزرگ با حضور حماسی  خود در این مراسم بار دیگر بیعتی مجدد با آرمان های انقلاب اسلامی ، امام شهدا و امام خامنه ای انقلاب خواهند کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد