‍ جلسه فوق العاده کنترل و نظارت بر قیمت ها در شهرستان هرسین برگزار شد.

سرویس: اجتماعیکد خبر: 29876|19:50 - 1398/10/19
نسخه چاپی
 ‍ جلسه فوق العاده کنترل و نظارت بر قیمت ها در شهرستان هرسین برگزار شد.
‍ جلسه فوق العاده کنترل و نظارت بر قیمت ها در شهرستان هرسین با هدف رصد قیمت ها در بازار تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،  جلسه فوق العاده کنترل و نظارت بر قیمت ها در شهرستان هرسین با هدف رصد قیمت ها در بازار تشکیل شد.

 

رستمی در ابتدای این جلسه ضمن تقدیر از حضور باشکوه مردم دارالمومنین هرسین در راهپیمایی خودجوش و ضد آمریکایی روز سه شنبه طی سخنانی اظهار داشت : مردم ولایتمدار هرسین باردیگر نشان دادند در صحنه‌های دفاع از جمهوری اسلامی حضور صد در صدی دارند و همواره حافظ نظام و دستاوردهای آن خواهند بود.

 

رستمی در ادامه تصریح کرد : با توجه به وقایع اخیر کشور ممکن است تعدادی افراد سودجو و فرصت طلب اقدام به گران فروشی و احتکار مایحتاج عمومی مردم و کالاهای اساسی نمایند  و در این راستا می بایست ضمن تشدید بازرسی ها در غالب گشت های نظارتی خاطیان به اشد مجازات برسند .

 

رستمی همچنین افزود : باید با دقت نظر و رصد همه جانبه بازار انتظارات مردم را برآورده کنیم.

 

معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری هرسین ادامه داد : با توجه به حمایت همه جانبه و میلیونی مردم از نظام هرگونه گران فروشی ، کم فروشی و احتکار خیانت به مردم است.

 

رستمی همچنین از مردم خواست هرگونه گران فروشی ، کم فروشی و احتکار را به شماره تلفن 124 گزارش نمایند.

 

تهیه و تأمین سوخت جایگزین و تانکر آب در خبازی ها ، توجیه کامل و بررسی انبارهای اصناف ، حضور مستمر قاضی تعزیرات در شهرستان ، نظارت بر توزیع و تأمین کود شیمیایی و نهاده های دامی و نظارت بر قصابی ها از دیگر مصوبات و موضوعات مورد بحث در این جلسه بود.