دیدار رییس کل دادگستری استان کرمانشاه با مردم هرسین/ توسلی زاده: هدف ما کم کردن فاصله بین مردم با دادگستری است

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 29902|20:26 - 1398/11/02
نسخه چاپی
دیدار رییس کل دادگستری استان کرمانشاه با مردم هرسین/ توسلی زاده: هدف ما کم کردن فاصله بین مردم با دادگستری است
صبح امروز و در ادامه دیدارهای مردمی در ادامه دیدارهای مردمی رییس کل محترم دادگستری استان با حضور در مسجد مصلی حضرت آیت الله حجتی( ره) با مردم هرسین دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، در ادامه دیدارهای مردمی رییس کل محترم دادگستری استان کرمانشاه  جناب آقای دکتر توسلی زاده صبح امروز با حضور در مسجد مصلی حضرت آیت الله حجتی( ره)  با مردم هرسین دیدار کرد و از نزدیک مشکلات قضایی مردم را مورد بررسی قرار داد.

 

دکتر پرویز توسلی زاده رییس کل دادگستری استان کرمانشاه در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار دیوانگاه در خصوص هدف از سفر به شهرستان هرسین اظهار داشت: یکی از برنامه های ما این است که دادگستری را مردمی کنیم و فاصله ای با مردم نداشته باشیم تا مردم بتوانند مشکلات خود را مستقیم پیگیری کنند.

 

 رییس کل دادگستری استان کرمانشاه افزود: با همکاری بسیج حقوقدانان در مسجد آیت الله حجتی (ره) هرسین حضور پیدا کردیم تا گرفتاریهای مردم را رفع کنیم و طبق بررسی های انجام شده همکاران ما هم در شهرستان کار خود را به خوبی انجام می دهند.

 

این مقام مسئول تأکید کرد: هر چه ما بتوانیم رضایت مردم را در چهارچوب قانون کسب کنیم به همان میزان جلب اعتماد نسبت به دستگاه قضا در سطح بالاتری قرار می گیرد که این موضوع خواست رئیس دستگاه قضاست.

 

 دکتر توسلی زاده در ادامه اظهار داشت: طرح هر مسجد یک حقوقدان را حضرت آیت الله رئیسی مطرح کردند و در این خصوص یک دستور العمل داریم و این حضور در شهرستان بی ارتباط با این طرح نیست که هم بتوانیم مشکلات مردم را در بحث قضایی و کیفری حل کنیم و هم اینکه سطح آگاهی های حقوقی را بالا ببریم.