ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان هرسین تشکیل جلسه داد/ افتتاح 20 پروژه عمرانی ، خدماتی و کشاورزی در شهرستان

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 29914|19:06 - 1398/11/07
نسخه چاپی
ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان هرسین تشکیل جلسه داد/ افتتاح 20 پروژه عمرانی ، خدماتی و کشاورزی در شهرستان
معاون فرماندار هرسین گفت: 100 برنامه فرهنگی ، هنری ، ورزشی و افتتاح 20 پروژه عمرانی ، خدماتی و کشاورزی با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد ریال در شهرستان هرسین در دهه فجر برگزار میشود..

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،رستمی معاون سیاسی فرمانداری هرسین در ابتدای این جلسه ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی طی سخنانی اظهار داشت :الحمدالله امسال چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در حالی جشن میگیرم که در سطح جهانی و بین المللی در اوج اقتدار هستیم .

 

وی افزود: اینکه دشمنان می گفتند مردم چهل سالگی انقلاب را نخواهند دید ثابت شد که به لطف رهنمودهای راه گشا و امید بخش مقام معظم رهبری و حضور وحدت آفرین مردم خیالی بیش نبود و انقلاب بر همان مسیری که امام خمینی (ره) تعیین کرد همچنان پیروزمندانه حرکت میکند.

 

معاون سیاسی فرماندار خاطرنشان کرد: مردم در مراسم خاکسپاری سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی حقانیت انقلاب و جبهه مقاومت ، انسجام ملی و ولایتمداری خود را به جهانیان اعلام کردند.و عملیات موشکی سپاه و شکست هیمنه پوشالی آمریکا مصداق اقتدار نظامی کشور است.

 

رستمی در ادامه اظهار داشت:  باید دستاوردهای انقلاب در همه زمینه ها برای مردم مخصوصاً نسل های جدید تبیین و تشریح شود.

 

معاون فرماندار هرسین از اجرای 100 برنامه فرهنگی ، هنری ، ورزشی و افتتاح 20 پروژه عمرانی ، خدماتی و کشاورزی با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد ریال در شهرستان هرسین و همزمان با دهه فجر خبر داد .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد