دیدار مسوولین و اقشار مختلف مردم با امام جمعه هرسین/

حجت الاسلام اجرایی: ما در عرصه های مختلف رشد چشمگیر داشته ایم/خدمات نظام را برای مردم بازگو کنید

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 29924|15:21 - 1398/11/13
نسخه چاپی
حجت الاسلام اجرایی: ما در عرصه های مختلف رشد چشمگیر داشته ایم/خدمات نظام را برای مردم بازگو کنید
صبح امروز و در دومین روز از دهه مبارک فجر مسوولین و اقشار مختلف مردم با حجت الاسلام والمسلمین اجرایی امام جمعه هرسین دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،در دومین روز از دهه مبارک فجر در شهرستان هرسین مسئولین ، بسیجیان ، نیروهای نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم در راستای تجدید بیعت با آرمان های حضرت امام (ره) ، مقام معظم رهبری ، شهدا و انقلاب اسلامی با حجت الاسلام دکتر اجرایی امام جمعه هرسین دیدار کردند.

 

حجت الاسلام محمد حسین اجرایی امام جمعه هرسین در این دیدار ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر طی سخنانی اظهار داشت: دشمن خیلی خواب ها دیده بود برای اینکه نگذارد این جشن ها به مذاق مردم بنشیند و فراموش نمی کنیم یک سال و نیم قبل مشاور امنیت ملی آمریکا در جمع منافقین گفت که ما نمی گذاریم چهلمین سال را ایرانی ها جشن بگیرند اما امروز او هم از مشاور امنیت آمریکا حذف شده و هم سخت با رئیس جمهور امریکا درگیر است.

 

وی افزود: امروز ما در عرصه های مختلف رشد چشمگیر داشته ایم و مقام معظم رهبری همیشه بر وحدت و امید تأکید می کند و ما نباید فراموش کنیم که در چهل ساله دوم انقلاب هستیم.

 

امام جمعه هرسین خاطرنشان کرد:  در چهل ساله اول انقلاب اصل وجود انقلاب اسلامی داشت زیر سوال میرفت و نقشه ها کشیدند تا اصل نظام را با مشکل مواجه کنند اما الان از این مرحله عبور کرده ایم و دشمن با این اقتداری که نظام دارد فهمیده است که این تحریم ها و تهدید ها بی فایده است و خواب و خیالی بیش نیست.

 

حجت الاسلام اجرایی اظهار داشت: حضرت امام خمینی(ره) فرمود: آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند اینکه برخی ها احساس کنند که اگر دشمن یک دکمه بزند هیچی باقی نمی ماند این خیلی بد است ما انتقاد داریم به خیلی از مسئولین که بچه های آنها در خارج زندگی می کنند این مسئول نمی تواند در مقابل دشمن بایستد و نمی تواند مسئول خوبی برای ما باشد.

 

وی در ادامه افزود: مقام معظم رهبری  در بیانیه گام دوم انقلاب بر استفاده از ظرفییت جوانان و میدان دادن  به جوانان و امید دادن به جامعه تأکید کردند البته امید به این معنی که آینده را روشن ببینیم.

 

خطیب جمعه هرسین در پایان تصریح کرد: ما مسئولین اگر خراب نکنیم مردم خوب هستند، یکی از مشکلاتی که مسئولین دارند این است که کارهای که انجام می شود و خدمات نظام است بیان نمی شود باید دانش آموزان و نسل امروز بدانند که کجا بودیم و به کجا رسیدیم.   

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد