به مناسبت گرامیداشت دهه فجر/

زنگ انقلاب در مدارس هرسین نواخته شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 29925|17:39 - 1398/11/13
نسخه چاپی
 زنگ انقلاب  در مدارس هرسین نواخته شد
در دومین روز از دهه مبارک فجر و در جشن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی زنگ انقلاب با حضور مسئولین در مدارس هرسین نواخته شد

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، مراسم زنگ انقلاب با حضور مدیر، معاون و کارشناسان اداره آموزش و پرورش، فرمانده سپاه ناحیه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی و اعضای شورای اسلامی شهر در سالن الزهراء آموزش و پرورش برگزار شد.

 

 

علی الماسی فرد مدیر آموزش و پرورش شهرستان هرسین در این مراسم طی سخنانی با اشاره به دستاورد های انقلاب اسلامی؛ شکوه و عظمت ملت بزرگ اسلامی ایران را حاصل خون مبارک شهدایی دانست که با خون خود درخت انقلاب آبیاری کردند.

 

 

وی با مقایسه پیشرفت جمهوری اسلامی ایران با قبل از انقلاب و با کشورهای دیگر که زیر سلطه استکبار جهانی قرار دارند؛ مقاومت، خودباوری، پیروی از رهبری و اتکا به توانمندی های داخلی را رمز موفقیت دانست و از دانش آموزان خواست تا در عرصه های مختلف علمی و فرهنگی تداوم بخش این دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی باشند.

 

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان در بخش دیگری از سخنان خود مدیریت جهادی و اعتماد به نیروهای داخلی را لازمه ادامه این مسیر دانست و افزود: همگان می‌دانند که جنگ تحمیلی فقط جنگ بین ایران و عراق نبود، بلکه ابرقدرتهای جهان با پشتیبانی از رژیم بعث قصد شکست انقلاب نوپای اسلامی را داشتند و در ابتدای جنگ ما از لحاظ تسلیحاتی در تنگناهای شدیدی قرار داشتیم؛ اما اکنون می‌بینیم که موشکهای ما با درهم کوبیدن پایگاه های نظامی آمریکا در منطقه، هیمنه پوشالی ابرقدرت ها را فرو ریخته و حتی توان پاسخگویی و واکنش را از آنها گرفته است.

 

 

سرهنگ محمدی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت هرسین ضمن تشکر از آموزش و پرورش، با خاطر نشان کردن ایثار و فداکاری امام و شهدا در راه انقلاب، حفاظت و پاسداری از این نظام و انقلاب را وظیفه همگان دانست.

 

 

وی در ادامه وحدت و همبستگی مردم در پیروی از ولایت فقیه را ضرورتی غیرقابل انکار در راستای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی دانست.

 

 

فرمانده سپاه ناحیه هرسین تصریح کرد:  شهدا را بهترین الگوی جوانان امروزی معرفی کرد و گام دوم انقلاب را ورود به عصر نوینی از نمایش قدرت و عظمت این انقلاب و ملت دانست.