در چهارمین روز از فجر انقلاب اسلامی ایران//

برگزاری مراسم کاروان نسیم شادی در روستای تمرگ

سرویس: اجتماعیکد خبر: 29928|15:28 - 1398/11/15
نسخه چاپی
برگزاری مراسم کاروان نسیم شادی در روستای تمرگ
مراسم کاروان نسیم شادی بمناسبت آغاز چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور-معاون فرماندار، بخشدار مرکزی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و تعدادی از مسئولین ادارات و هنرمندان شهرستان در روستای تمرگ برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، مراسم کاروان نسیم شادی بمناسبت آغاز چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مهندس میرزا حسینی-معاون فرمانداری هرسین، دارایی نیا-بخشدار مرکزی هرسین، ملکیان-رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و تعدادی از مسئولین ادارات و هنرمندان شهرستان در روستای تمرگ برگزار گردید.

 

ملکیان-رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هرسین ضمن تبریک بمناسبت ایام دهه مبارک فجر به دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداختند و همچنین در خصوص برنامه های کاروان نسیم شادی که به جهت ایجاد شور و نشاط اجتماعی و به طور همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر توضیحاتی را ارائه نمودند.

 

 

در ادامه  میرزا حسینی-معاون فرمانداری هرسین به ایراد سخنانی درباره ایام الله دهه فجر و انقلاب اسلامی پرداخت.

 

 

وی افزود:  انقلاب اسلامی در طی چهل سال فعالیت و تلاش سعی نموده است در راستای برطرف نمودن مشکلات مردم گام بردارد. انقلاب اسلامی از آن مردم آن می باشد که با توجه به سخنان مقام معظم رهبری پس از گذشت چهل سال از عمر آن هنوز اولین گام را برداشته است و هم اکنون در مسیر  طی نمودن گام دوم انقلاب می باشیم.

 

در ادامه یکی از شاعران پیشکسوت از اهالی روستا به شعرخوانی پرداخت.اجرای موسیقی توسط صادق کریمی -هنرمند توانمند هرسینی انجام گر

 

 

اجرای نمایش طنز و موسیقی توسط هنرمندان شهرستان از دیگر برنامه ها بود.

 

 

در پایان به تعداد ۱۵ نفر از حاضرین به قید قرعه جوایز نقدی اهدا گردید.

 

گفتنی است این برنامه توسط فرمانداری، بخشداری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، اداره آموزش و پرورش، جهاد کشاورزی، سپاه ناحیه هرسین، دهیاری و شورای اسلامی روستا و موسسه فرهنگی و هنری ادبیات  ژیان هرسین برگزار گردید.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد