در پنجمین روز از دهه فجر صورت گرفت :

افتتاح ده پروژه عمرانی و آموزشی با اعتبار 20 میلیارد ریال در شهرستان هرسین

سرویس: اجتماعیکد خبر: 29930|15:26 - 1398/11/16
نسخه چاپی
 افتتاح ده پروژه عمرانی و آموزشی با اعتبار 20 میلیارد ریال در شهرستان هرسین
صبح امروز با حضور فرماندار شهرستان ، بخشدار بیستون و جمعی از مسئولین 27500 متر مربع آسفالت راه روستایی با اعتبار 15میلیارد ریال و دو واحد آموزشی خیر ساز با اعتبار 5 میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسیدند.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، صبح امروز با حضور امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین ، افشین رحیمی بخشدار بیستون و جمعی از مسئولین 27500 متر مربع آسفالت راه روستایی با اعتبار 15میلیارد ریال و دو واحد آموزشی خیر ساز با اعتبار 5 میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسیدند.

 

 

فرماندار هرسین در جریان این مراسمات طی سخنانی ضمن تبریک دهه مبارک فجر از تلاشهای جهاد گرانه مسئولین اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه و خیرین گمنام بخاطر پیگیری و احداث دو واحد آموزشی در روستاهای علی آباد سرماج و بزن آباد سفلی قدردانی کرد.

 

 

فرماندار شهرستان هرسین در ادامه سخنانش در خصوص اجرای طرح هادی در روستاهای این شهرستان تصریح کرد : 100 روستا از مجموع 147 روستای شهرستان هرسین دارای طرح هادی هستند و از این مقدار 35 درصد به اتمام رسیده است.

 

 

شاه آبادی بیان داشت : در تلاشیم با برنامه ریزیهای انجام شده و مساعدتهای استاندار محترم ، معاونت محترم هماهنگی امور عمرانی استانداری ، نماینده محترم مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل محترم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تعداد بیشتری از روستاها از طرح هادی ، قیر رایگان و زیرساخت‌ها بهره مند شوند.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد