طی مراسمی صورت گرفت//

اهداء40 مورد جهیزیه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در هرسین

سرویس: اجتماعیکد خبر: 29935|15:35 - 1398/11/19
نسخه چاپی
اهداء40 مورد جهیزیه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در هرسین
صبح امروز طی مراسمی با حضور مسئولین و در هشتمین روز از دهه مبارک فجر 40 مورد جهیزیه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در هرسین اهداء شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، صبح امروز طی مراسمی با حضور حجت الاسلام اجرایی امام جمعه هرسین، امیر شاه آبادی فرماندار، سرهنگ محمدی فرمانده سپاه ناحیه، ملکیان ریس اداره ارشاد اسلامی و محمدی مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان و در هشتمین روز از دهه مبارک فجر 40 مورد جهیزیه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در هرسین اهداء شد.

 

مراد محمدی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) هرسین در ابتدای این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: در دهه مبارک فجر و به همت خیرین و مجموعه کمیته امداد شهرستان تعداد چهل مورد جهیزیه به مددجویان تحت حمایت به هر کدام به مبلغ 40میلیون ریال اهداء شد.

 

وی افزود: کمیته امداد در تسهیل و ترویج ازدواج به هنگام،آگاهانه وآسان برای جوانان در شرف ازدواج و زنان سرپرست خانوار همیشه پیش قدم بوده و برنامه های خوبی انجام داده است.

 

در ادامه حجت الاسلام اجرایی طی سخنانی با اشاره به اهمیت ازدواج در اسلام اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم دو خانواده را مورد تمجید قرار داده است اول: خانواده حضرت زکریا که چند ویژگی داشتند و از آن جمله این بود که در کار خیر از همدیگر سبقت می گرفتند، خدا را در هر حال یاد می کردند و سوم اینکه خاشع بودند.

 

وی افزود: دومین خانواده وجود مقدس حضرت فاطمه زهرا(س) و حضرت علی (ع) است که در سوره انسان در مورد آنها مطالبی بیان شده است و از ویژگی های این خانواده، اهل نظر بودن، ترسیدن از قیامت ، ساده زیستی و اطعام کردن برای خدا بود.

 

امام جمعه هرسین خاطرنشان کرد: تلاش کنیم در خانواده تاب آوری زیادی داشته باشیم و خانواده نشود میدان جر و بحث ، زندگی همیشه راحت نیست و نیاز هست که زن و شوهر همدیگر را آرام کنند خداوند در قرآن زن و شوهر را لباس همدیگر معرفی می کند.

 

در ادامه شاه آبادی فرماندار هرسین نیز به بیان مطالبی در خصوص اهمیت تشکیل خانواده پرداخت.