مراسم ادای احترام به مقام علامه شهید مرتضی مطهری و شهدای فرهنگی بسیجی در هرسین

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 30056|15:29 - 1399/02/16
نسخه چاپی
مراسم ادای احترام به مقام علامه شهید مرتضی مطهری و شهدای فرهنگی بسیجی در هرسین
با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان هرسین و فرمانده سپاه ناحیه و جمعی از پرسنل آموزش و پرورش مراسم ادای احترام به مقام علامه شهید مرتضی مطهری و شهدای فرهنگیان بسیجی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، پیش از ظهر امروز با حضور فرمانده سپاه ناحیه ، مسئول بسیج دانش آموزی و مسئول بسیج فرهنگیان مراسم سپاس معلم و ادای احترام به شهید مطهری در محل یادمان شهدای اداره آموزش و پرورش برگزار شد و پس از سرکشی و از اتاق های اداره و تبریک هفته معلم به پرسنل، از فرهنگیان فعال بسیجی تقدیر و تشکر بعمل آمد.

 

در این مراسم علی الماسی فرد مدیر آموزش و پرورش شهرستان با اشاره به مقام شهید مطهری (ره) ایشان را الگویی برای نسل حاضر و بخصوص معلمان دانست.

 

وی در ادامه با با تبیین اهداف سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی وظیفه معلمان را بسیار حساس عنوان کرد و افزود: هر جامعه ای برای دستیابی به اهداف خود و برتری در مقابل دیگر جوامع، تربیت و آماده سازی نیروی انسانی نسل آینده را در اولویت خود قرار می دهد. دانش آموزان به عنوان سرمایه های بزرگ و ارزشمند این مملکت به دستان معلمانی متعهد، متخصص و با بصیرت تربیت خواهند شد تا در مسیر دستیابی به آرمانهای جمهوری اسلامی گام بردارند.

 

الماسی فرد ضمن خاطرنشان کردن ایثار و فداکاری معلمان در مقاطع حساس تاریخی از جمله دفاع مقدس، سیل و زلزله اخیر و هم اکنون نیز در زمان شیوع ویروس کرونا، ازخودگذشتگی، دلسوزی و روحیه خدمت صادقانه را از ویژگی های جدانشدنی معلمان دانست.

 

سرهنگ پاسدار صمد محمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیز ضمن گرامیداشت مقام شهید مطهری (ره)، از زحمات کلیه فرهنگیان تقدیر و تشکر کرد و هفته معلم را به آنان تبریک گفت.

 

وی موفقیت های حاصله در امور مختلف آموزشی را حاصل تدبیر و زحمات دلسوزانه مدیریت و مجموعه آموزش و پرورش دانست و برای آنها  آرزوی سلامتی و موفقیت کرد.

 

در پایان، با اهدای لوح تقدیر و جوایز از فرهنگیان فعال بسیجی تجلیل بعمل آمد.