دوازدهمین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان هرسین برگزار شد.

شاه آبادی : برگزاری مراسمات مذهبی ، مجالس ترحیم، عروسی ، و نماز جماعت ممنوع می باشد / از ورود کارکنان و مراجعه کنندگان بدون ماسک به ادارات جلوگیری شود

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 30081|13:38 - 1399/03/10
نسخه چاپی
شاه آبادی : برگزاری مراسمات مذهبی ، مجالس ترحیم، عروسی ، و نماز جماعت ممنوع می باشد / از ورود کارکنان و مراجعه کنندگان بدون ماسک به ادارات جلوگیری شود
فرماندار هرسین دوازدهمین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان گفت: با توجه به اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی در وهله اول به نفع مردم است لذا برگزاری هرگونه مراسم عزا و شادی (عروسی) ممنوع می باشد و در صورت اجرا بعد از تذکر مراسم تعطیل خواهد شد.

به گزارش دیوانگاه،امیر شاه آبادی فرماندار هرسین در دوازدهمین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان طی سخنانی اظهار داشت : با توجه به اینکه شهرستان هرسین از طرف دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان کرمانشاه در ردیف شهرستان های با "وضعیت قرمز" معرفی شده است، جهت جلوگیری از گسترش کرونا می بایست تدابیر پیشگیرانه ای بر مبنای نظارت های سختگیرانه و مستمر در شهرستان لحاظ شود.

 

 

وی افزود : با توجه به اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی در وهله اول به نفع مردم است لذا برگزاری هرگونه مراسم عزا و شادی (عروسی) ممنوع می باشد و در صورت اجرا بعد از تذکر مراسم تعطیل خواهد شد.

 

 

فرماندار هرسین در ادامه سخنانش از اداره صمت و اتاق اصناف خواست طی برگزاری جلسه ای با مالکان تالارهای پذیرایی شهرستان موارد لازم را به آنان گوشزد نمایند.

 

 

شاه آبادی همچنین در این جلسه بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی در بانک ها ، ادارات دولتی و اماکن عمومی تاکید کرد و بیان داشت : ورود کارکنان و مراجعه کنندگان بدون ماسک به اماکن مذکور ممنوع می باشد و مراتب کنترل و نظارت بر عهده ریاست آن مجموعه می باشد .

 

 

به گفته فرماندار هرسین نظارت بر حسن اجرا و پیگیری مصوبات جلسه و موارد مذکور بر عهده تیم بازرسی فرمانداری می باشد و متخلفان به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد.

 

 

شاه آبادی بیان داشت : شهرداری می بایست کماکان نسبت به ادامه گندزدایی سطح شهر و تاکسی ها و جمع آوری دستفروشان اقدام نماید.

 

 

فرماندار هرسین در ادامه سخنانش از روسای ادارات خواست بر رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم برگزاری جلسات غیر ضروری اهتمام ویژه ای داشته باشند.