مدیر آموزش و پرورش شهرستان هرسین:

حوزه های امتحانات نهایی با رعایت پروتکل های بهداشتی آماده حضور دانش آموزان هستند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 30086|19:30 - 1399/03/16
نسخه چاپی
حوزه های امتحانات نهایی با رعایت پروتکل های بهداشتی آماده حضور دانش آموزان هستند
مدیر آموزش و پرورش شهرستان هرسین در بازدید از حوزه های امتحانی گفت: حوزه های برگزاری امتحان نهایی با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی آماده حضور دانش آموزان هستند.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، علی الماسی فرد مدیر این اداره ضمن بازدید از حوزه های برگزاری امتحان نهایی این شهرستان اظهار داشت: با تمهیداتی که از قبل اندیشیده شده بود، حوزه های امتحانی با رعایت ضوابط و پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی آماده برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان عزیز شهرستان هرسین هستند.

 

وی  با اشاره به اینکه تمامی ضوابط بهداشتی قبل از ورود، حین برگزاری آزمون و نیز خروج دانش آموزان از حوزه های امتحانی رعایت خواهد شد، افزود: والدین و دانش آموزان گرامی نگران وضعیت حوزه های امتحانی نباشد؛ اما جهت حضور در حوزه های برگزاری امتحان، ماسک و در صورت امکان دستکش همراه داشته باشند تا علاوه بر کمک به حفظ سلامت خود و دیگران به تسریع انجام فرایند آزمون نیز کمک کنند.

 

الماسی فرد در قسمت دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: هر صندلی با صندلی بعدی و کناری خود مطابق استاندارد ها فاصله گذاری شده و قبل از ورود دانش آموزان نیز وضعیت آنها از لحاظ رعایت ضوابط بهداشتی چک خواهد شد؛ همچنین قبل و بعد از برگزاری هر آزمون گندزدایی و ضدعفونی نیز انجام خواهد گرفت.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد