از برگزیدگان جشنواره داستان و خاطره نویسی در هرسین تجلیل شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 30090|10:50 - 1399/03/22
نسخه چاپی
از برگزیدگان جشنواره داستان و خاطره نویسی در هرسین تجلیل شد
با حضور رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، -رییس انجمن نمایش شهرستان و جمعی از هنرمندان از برگزیدگان جشنواره داستان و خاطره نویسی در هرسین تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،با حضور ملکیان-رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، نعمت اله اسدی مرام-رییس انجمن نمایش شهرستان و جمعی از هنرمندان از برگزیدگان جشنواره داستان و خاطره نویسی در هرسین تجلیل شد.

 

ملکیان-رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هرسین در این مراسم  ضمن قدردانی از موسسه ادبیات و ژيان هرسین و نویسندگان علاقمند در این جشنواره ابراز داشت: جشنواره داستان و خاطره نویسی هرسین با موضوعات: شکست بیماری کرونا، در خانه می مانیم، قدردانی از زحمات پرسنل بهداشت و درمان در ایام قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا در شهرستان هرسین برگزار گردید.

 

وی افزود: با رعایت تمامی دستورالعملهای بهداشتی مبارزه با ویروس کرونا از برگزیدگان جشنواره تقدیر بعمل آمد.

 

. رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خاطرنشان کرد:  البته ما سومین جشنواره داستان و نمایشنامه نویسی هرسین را نیز بعنوان یکی از برنامه های شاخص شهرستان در دست داریم که انشاء الله پس از شکست کامل بیماری در طی سالجاری با کمک هنرمندان و نویسندگان شهرستانی برگزار خواهیم نمود. از همه نویسندگان و علاقمندانی هم که در جشنواره خاطره نویسی شرکت نمودند بسیار تشکر می نماییم.

 

در ادامه  پژمان آقایی-مدیر موسسه ادبیات و ژیان هرسین در این خصوص اعلام نمود: جشنواره داستان و خاطره نویسی فراخوان خود را از تاریخ 99/2/1 لغایت 99/2/20 در فضای مجازی جهت علاقمندان منتشر نمود و خوشبختانه با استقبال بسیاری روبرو گردید. تعداد بیش از 174 اثر به دست جشنواره رسید که از میان آنان به 6 نفر از برگزیدگان جوایزی اهدا می گردد. از همه کسانیکه در این فراخوان شرکت نمودند تشکر می نمایم.

 

گفتنی است آثار ارسالی به این جشنواره با داوری  خانم محمدی، آقای بشیری و آقای آقایی انجام شد و درادامه  اسامی 6 نفر برگزیدگان جشنواره ( خانم ها: دلنیا رشیدی، رها ابراهیمی، حنا خالقی، آنیا خسروی، زینب احمدی و آقای امیررضا احمدی)معرفی و  با اهدای لوح و کارت هدیه از آنان تقدیر بعمل آمد.