تکریم و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا در هرسین

سرویس: اجتماعیکد خبر: 30101|18:03 - 1399/04/01
نسخه چاپی
 تکریم و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا در هرسین
صبح امروز با حضور فرماندار و رئیس اداره بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان از خانواده‌های معظم شهدا در هرسین دیدار صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، صبح امروز با حضور امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین ، سرهنگ شاهین سلطانی معاونت اطلاعات تیپ ۲۸۱ زرهی نزاجا و مسعود فیض عباسی رئیس اداره بنیاد شهید و امورایثارگران مراسم دیدار با خانواده های معظم شهدا انجام گرفت .

 

 

شاه آبادی در این دیدار تکریم و دیدار با خانواده‌های شهدا را ادای دین به ارزش های والای انقلاب و آرمان های امام راحل دانست و اظهار داشت : پاسداشت مقام شهدا و ارج نهادن به مقام آنها وظیفه ماست و تا مادامی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه حاکم باشد هیچ قدرتی فکر تعدی و تجاوز به این مرز و بوم را نخواهد داشت .

 

 

وی بیان داشت : باید قدردان خون شهدا و ازخودگذشتگی خانواده های صبور و گرانقدر آنان باشیم و تا جایی که میتوانیم فرهنگ ایثار را به معنای واقعی خود در جامعه نهادینه کنیم.

 

 

در ادامه این مراسم سرهنگ شاهین سلطانی معاونت اطلاعات تیپ ۲۸۱ زرهی نزاجا ضمن گرامیداشت یاد شهدا بر ادامه راه آنان تاکید کرد .

 

 

سلطانی افزود : استقامت ، صبر و پایداری خانواده های معظم شهدا ستودنی است و وظیفه ما بعنوان ادامه دهندگان راه شهدا ترویج سیره شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت است.

 

 

در پایان این مراسم با اهداء لوح از خانواده‌های معظم شهیدان سید یارعلی موسوی و علی نقی بهمنیاری تجلیل شد.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد