در سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد صورت گرفت:

غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام هرسین

سرویس: اجتماعیکد خبر: 30136|17:18 - 1399/05/05
نسخه چاپی
غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام هرسین
صبح امروز و با حضور مسئولین شهرستان مزار شهدای گمنام هرسین غبارروبی و عطر افشانی شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، همزمان با سالگرد عملیات غرور آفرین مرصاد امام جمعه و برخی از مسیولین شهرستان با آرمانهای شهدا تجدید میثاق کردند.

 

 

حجت الاسلام اجرایی امام جمعه هرسین در این مراسم اظهار داشت:  پنجم مردادماه سالروز عملیات افتخار آفرین مرصاد که باید این روز رو گرامی بداریم، عملیات مرصاد یک اتفاق بود که ثمراتی بسیار بزرگی داشت.منافقین آمدند تصمیم گرفتند با حمایت استکبار و رژیم بعث می خواستند از غفلت هایی استفاده بکند و این نظام عزیز مارا ساقط بکند

 

 

وی افزود:  نیروی های مخصوص ارتش با فرماندهی شهید صیاد شیرازی جانانه مقاومت کردند.و به استکبار اعلام کردند که از این خواب ها نبینید.

 

 

امام جمعه هرسین خاطرنشان کرد: آمریکا محرک اصلی منافقین درعملیات فروغ‌ جاویدان‌ بود و در ۶۷/۰۴/۲۷ در شرایطی که جمهوری اسلامی ایران قطعنامه۵۹۸ رو پذیرفته بود رژیم صدام با تصور این‌که‌نظام اسلامی‌ ضعف‌پیدا کرده است مجددا به خاک ایران حمله کردند و  در منطقه جنوب به خرمشهر و اهواز در جبهه‌های میانی و غرب کشور به عملیات نظامی مبادرت کردند.

 

 

حجت الاسلام اجرایی اظهار داشت: دستاورد عملیات مرصاد سرافکندگی کاخ سفید و رسوایی منافقین بود و وحدت ملی در کشور بیشتر شد.آن ها فهمیدن که با نظامی مردمی نمی شود شوخی کرد.