سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس:

نخستین جلسه فراکسیون ورزش با حضور رئیس سازمان صدا و سیما برگزار می‌شود

سرویس: اجتماعیکد خبر: 30150|19:53 - 1399/05/22
نسخه چاپی
نخستین جلسه فراکسیون ورزش با حضور رئیس سازمان صدا و سیما برگزار می‌شود
سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس با اشاره به نشست امروز هیأت رئیسه این فراکسیون، گفت: در این نشست مصوب شد، اعضای فراکسیون ورزش هفته آتی نخستین جلسه خود را با حضور رئیس سازمان صدا و سیما برگزار کنند.

به گزارش دیوانگاه، علی رضایی با اشاره به نشست چهارشنبه ۲۲ مرداد هیأت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس، اظهار کرد: در این نشست یکی از موضوعاتی که مورد تأکید اعضا قرار گرفت، شفاف‌سازی در حوزه ورزش بود.

 

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی افزود: بر همین اساس یکی از بازوهای شفاف سازی رسانه‌ها هستند و در هیأت رئیسه فراکسیون ورزش تصمیم گرفته شد که نخستین جلسه فراکسیون با دعوت از رئیس و معاونان سازمان صدا و سیما در جهت افزایش تعاملات بین فراکسیون و رسانه ملی برگزار شود.

 

وی ادامه داد: شفاف‌سازی در رسانه‌های ورزشی به ویژه در صدا و سیما نیز یکی از برنامه‌های فراکسیون ورزش است که این موضوع را دنبال خواهیم کرد.

 

رضایی یادآور شد: موضوع بعدی که در فراکسیون ورزش مطرح شد، مسئله پرداخت حق پخش تلویزیونی به باشگاه‌ها بود که این مسئله بر اساس مرّ قانون این مسئله اجرا شود و دو طرف یعنی هم باشگاه‌ها و هم رسانه ملی به تعهدات خود عمل کنند.

 

فراکسیون به موضوع خصوصی‌سازی سرخآبی‌ها ورود خواهد کرد

این نماینده مردم در مجلس اضافه کرد:  مسئله بعدی، خصوصی سازی باشگاه‌ها است که در نشست فراکسیون مطرح شد و مقرر شد در خصوص واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ورود کنیم تا در زمینه درآمدها و هزینه‌کردها در حوزه ورزش به ویژه در خصوص دو سرخآبی‌ها تصمیم گیری شود.

 

ساماندهی بیمه ورزشکاران در دستور کار فراکسیون ورزش

رضایی اضافه کرد: مصوبه بعدی هیأت رئیسه فراکسیون ورزش، درباره بیمه ورزشکاران بود که قصد داریم با دعوت از نمایندگان دولت و نهادهای بیمه گر تدبیری برای بیمه ورزشکاران در دوران ورزشی و بازنشستگی داشته باشیم.

 

برای جلوگیری از مهاجرت نخبگان ورزشی برنامه خواهیم داشت 

وی تصریح کرد: موضوع پایانی که در نشست هیأت رئیسه بر آن تأکید شد در نظر گرفتن تمهیداتی برای جلوگیری از مهاجرت ورزشکاران  و نخبگان ورزشی بود که در حال حاضر با پیشنهادات اغوا کننده‌ای حتی از جانب کشورهای اوراسیا مواجه می‌شوند، درحالیکه همه این ورزشکاران بدون استثنا علاقه مند به این آب و خاک هستند.

 

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس افزود: بر همین مبنا در این زمینه نیز قصد داریم بررسی‌هایی داشته باشیم که چطور می‌توان شرایطی را برای حفظ این نخبگان ورزشی در نظر گرفت./

منیع: خانه ملت