معاون عمران و توسعه شهری و روستایی وزیر کشور :

وقتی یک شهرستان را به عنوان کم تر برخوردار معرفی می کنند باید تلاش مدیران آن هم مضاعف باشد / در بازدیدها دلمان برای این وضعیت بیستون سوخت

سرویس: اجتماعیکد خبر: 30182|12:08 - 1399/06/14
نسخه چاپی
وقتی یک شهرستان را به عنوان کم تر برخوردار معرفی می کنند باید تلاش مدیران آن هم مضاعف باشد / در بازدیدها دلمان برای این وضعیت بیستون سوخت
معاون عمران و توسعه شهری و روستایی وزیر کشور گفت: وقتی یک شهرستان را به عنوان کم تر برخوردار معرفی می کنند باید تلاش مدیران آن هم مضاعف باشد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، مهدی جمالی نژاد معاون عمران و توسعه شهری و روستایی وزیر کشور در جمع فرمانداران، شهرداران و اعضای شورای شهر شهرستان های هرسین، صحنه و کنگاور اظهار داشت:  تمامی موضوعات و مشکلات مطرح شده توسط شهرداران و فرمانداران محترم درست و به حق بود در این دو سال گذشته شرایط فارق از مشکلاتی که در این زمینه سیل و زلزله برای کشور به وجود آمده امروز بحث کرونا خیلی از کشورها اروپایی مشکل دارند ونه سیل و زلزله و نه تحریم و تورم داشتند.

 

وی افزود:  علی رغم وجود مشکلات موجود پیشرفت پروژه های عمرانی خوب بوده است در سال گذشته و در دهه فجر 22هزار پروژه بزرگ داشتیم و افتتاح کردیم و در این هفته دولت با توجه به شرایط سخت اقتصادی و تحریمی حدود 18هزار پروژه بزرگ را افتتاح کردیم و همه استان کرمانشاه هم حدود 810پروژه بوده است.

 

معاون عمران و توسعه شهری و روستایی وزیر کشور خاطرنشان کرد: در بحث شهرداری و دهیاری ها شرایط سخت است و اعتبارات هم کم است این را قبول داریم ولی خیلی از مشکلات هم مدیریتی است خود شهر بیستون می تواند برای کل استان یک اقتصاد باشد و درآمد زا است ولی در بازدیدها دلمان برای این وضعیت بیستون سوخت.

 

جمالی نژاد در ادامه اظهار داشت: البته وقتی یک شهرستان را به عنوان کم تر برخوردار معرفی می کنند باید تلاش مدیران آن هم مضاعف باشد و عزم جدی برای بسیج همه دستگاه ها در شهرستان باید وجود داشته باشد و از طرفی حضور دستگاه های حمایتی مثل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره)، بنیاد برکت، بنیاد علوی و غیره را باید بیشتر در شهرستان داشته باشیم و از آنها برای حضور در شهرستان دعوت بشود.

 

وی افزود:  ما کمک می کنیم برای رفع مشکلات ولی اعتقاد ما این است که خود مدیران هم باید تلاش کنند و تنها چیزی که در این بین مهم است رضایتمندی مردم است اگر ما حمایت مردم را نداشته باشیم هر اقدام عمرانی ابتر می ماند.

 

معاون عمران و توسعه شهری و روستایی وزیر کشور تصریح کرد:  علی رغم احتمال لغو پیاده روی اربعین با توجه به شرایط موجود زیرساخت های اربعینی ما هیچ وقت متوقف نشده است اعتبارات را تخصیص می دهیم و پیگیری می کنیم، باید بستر را برای سرمایه گذاران آماده کنیم و باید در حیطه کار خودمان آسیب شناسی کنیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد