رئیس اداره ارشاد اسلامی هرسین:

در صورت تخصیص وجذب اعتبار تا پایان سال شاهد راه اندازی سینما انقلاب هرسین هستیم/ پروژه ملل با تمام توان در دست انجام است/

سرویس: اجتماعیکد خبر: 30191|09:43 - 1399/06/18
نسخه چاپی
 در صورت تخصیص وجذب  اعتبار تا پایان سال شاهد راه اندازی سینما انقلاب هرسین هستیم/ پروژه ملل با تمام توان در دست انجام است/
رئیس اداره ارشاد اسلامی هرسین در خصوص آخرین وضعیت سینمای انقلاب شهرستان گفت: با توجه به اعتبارات مصوب شده توسط کمیته برنامه ریزی شهرستان انشاء الله در صورت تخصیص و جذب آن شاهد پایان عملیات ساختمانی آن باشیم.

ملکیان-رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هرسین در خصوص وضعیت پروژه های عمرانی و فرهنگی و هنری  شهرستاندر گفتگو با دیوانگاهضمن تشکر از زحمات دفتر فنی اداره کل و همکاری های فرمانداری شهرستان در شکل گیری و احداث  پروژه تالار ملل اظهار داشت:  تاکنون این پروژه با بیش از ۶۰ درصد  پیشرفت فیزیکی داشته است.

 

وی افزود:  متاسفانه این پروژه به علت مشکلات مالی و نبود اعتبار لازم مدتی است که کار ساخت آن متوقف شده بود اما با پیگیری های آقای شاه آبادی-فرماندار شهرستان و اقدامات آقای فاضلی-مدیرکل اداره  فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و همکاری های استانداری مجدد اعتبار موردنیاز پروژه تامین گردیده است .

 

رئیس اداره ارشاد اسلامی هرسین خاطرنشان کرد: پیمانکار جدید پروژه مشخص و ضمن دریافت دستور کار از تاریخ ۹۹/۶/۱۲ شروع بکار نموده و در حال حاضر پروژه با تمام توان پیمانکار برای تکمیل آن در دست اقدام است.

 

ملکیان اظهار داشت :  امیدواریم تا پایان سالجاری بتوانیم اقداماتی انجام دهیم که مورد رضایت مردم عزیز هرسین واقع شود. و در ابتدای سال آینده شاهد افتتاحیه پروژه مذکور باشیم.

 

وی افزود:  با اشاره به  پروژه در دست تعمیر سینما انقلاب شهرستان اضافه کرد:  این پروژه مراحل پایانی را می گذراند و  امیدواریم تا پایان سالجاری شاهد شروع بکار سینما انقلاب هرسین نیز باشیم.

 

رئیس اداره ارشاد اسلامی هرسین در ادامه تصریح کرد:  با توجه به اعتبارات مصوب شده توسط کمیته برنامه ریزی شهرستان انشاء الله در صورت تخصیص و جذب آن شاهد پایان عملیات ساختمانی آن باشیم.

 

ملکیان اظهار داشت :  در این خصوص هم جهت تهیه تجهیزات آن نیز با سینما شهر تهران مکاتباتی صورت گرفته شده است که امیدواریم با تمهیداتی که صورت گرفته تا پایان سال تجهیزات لازم آن نیز مهیا شود.