امام جمعه هرسین :

اقدام رذیلانه نشریه فرانسوی در اهانت به پیامبر اسلام(ص) را محکوم می کنیم/ شعارهای نخ نمای مجامع غربی در زمینه احترام به عقاید برای چندمین بار به اثبات رسید

سرویس: اجتماعیکد خبر: 30195|11:33 - 1399/06/20
نسخه چاپی
اقدام رذیلانه نشریه فرانسوی در اهانت به پیامبر اسلام(ص) را محکوم می کنیم/ شعارهای نخ نمای مجامع غربی در زمینه احترام به عقاید برای چندمین بار به اثبات رسید
امام جمعه هرسین با اشاره به اقدام زشت نشریه فرانسوی در اهانت به ساحت مفدس پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) گفت: شعارهای نخ نمای مجامع غربی در زمینه احترام به عقاید برای چندمین بار به اثبات رسیده است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین اجرایی امام جمعه هرسیندر گفتگو با خبرنگار دیوانگاهبا اشاره به اقدام زشت نشریه فرانسوی در اهانت به ساحت مفدس پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) اظهار داشت:  اظهار تأسف داریم از اقدام بی شرمانه هفته نامه شارلی ابدو فرانسه که اهانت کرده است به ساحت مقدس پیامبر خاتم حضرت محمد مصطفی(ص)و این بر خلاف بند سی ام اعلامیه حقوق بشر و بند 2ماده بیستم میثاق بین المللی حقوق مدنی و سیاسی است.

 

وی افزود:  اینها نشان می دهد که شعارهای نخ نمای مجامع غربی در زمینه احترام به عقاید برای چندمین بار به اثبات رسیده است و به روشنی مشخص است که لابی های صهیونیستی در فرانسه برای به انحراف کشاندن افکار مسلمانان از وقایع پشت پرده جریانات غرب آسیا دارد اتفاق می افتد.

 

امام جمعه هرسین خاطرنشان کرد: الان حدود یک هفته از این ماجرا گذشته است و نه تنها دولت فرانسه این اقدام را محکوم نکرده بلکه رئیس جمهور روسیاه این کشور با گستاخی بر انجام چنین اقدامات زذیلانه ای نام آزادی بیان می گذارد.

 

حجت الاسلام اجرایی اظهار داشت: ما مسلمانان و به خصوص ایرانیان این اقدام گستاخانه رئیس جمهور فرانسه را که با لابی استکبار صورت گرفته است محکوم می کنیم و اعلام کنیم که فرانسه به جای حمایت از چنین هتاکانی نسبت به مقدسات، سفرهای به ظاهر حمایتی به لبنان و ادعای حمایت از برخی کشورهای اسلامی بیاید و کشور خودش را آرام کند و برای اعتراضات جلیقه زردها کار یبکند که در تاریخ ثبت نشود.

 

وی افزود: فرانسه باید بداند  که ظلم پایدار نخواهد ماند و این دولتی که از داعش حمایت کرده، نسبت به ملت عزیز ما در حمایت از منافقین و صدام در جنگ تحمیلی سابقه رشتی را برای خود رقم زده  است.

 

امام جمعه هرسین تصریح کرد:  ما اعلام می کنیم که ملت مسلمان ما باید بیدار باشد و هر جایی که استکبار میخواهد ضربه ای بزند با وحدت و همنوایی دور همدیگر جمع بشوند و مصلحت جهان اسلام را در نظر بگیرند.

 

حجت الاسلام اجرایی اظهار داشت: برای جلوگیری از چنین اقدامات پستی وزارت خانه و دستگاه قضایی ما باید ضمن محکومیت این حرکت به صورت جدی از مجامع بین المللی دنبال کنند و نتایج را به مردم اطلاع دهند.