رزمایش مومنانه پویش همکلاسی مهربان در سپاه ناحیه هرسین//

توزیع بسته های آموزشی در بین دانش آموزان هرسینی در قالب طرح همکلاسی مهربان

سرویس: پیشنهاد سردبیرکد خبر: 30206|13:44 - 1399/06/27
نسخه چاپی
توزیع بسته های آموزشی در بین دانش آموزان هرسینی در قالب طرح همکلاسی مهربان
با حضور فرمانده سپاه ناحیه، مسئول بسیج دانش آموزشی ، آموزش و پرورش و خیرین شهرستان رزمایش مومنانه پویش همکلاسی مهربان در سپاه ناحیه هرسین برگزار شد.

یه گزارش خبرنگار دیوانگاه،  با حضور سرهنگ محمدی فرمانده سپاه ناحیه، مراد سنگ سفیدی مسئول بسیج دانش آموزی ، آموزش و پرورش و خیرین شهرستان رزمایش مومنانه پویش همکلاسی مهربان در سپاه ناحیه هرسین برگزار شد.

 

 سرهنگ محمدی فرمانده  سپاه ناحیه هرسین  در ابتدای این مراسم اظهار داشت: در بحث نهضت کمک مومنانه با استفاده از ظرفیت سپاه و بسیج سازندگی و با پشتیبانی برخی از عزیزان خیر توانستیم تا این لحظه حدود 4500بسته معیشتی در بین جامعه هدف آسیب دیده از کرونا توزیع کنیم.

 

وی افزود: البته در کنار این بسته های معیشتی طبخ غذای گرم در مناسبت های مختلف هم با همکاری کمیته امداد و بهزیستی و کمک های برخی از خیرین در آشپزخانه سپاه صورت گرفت.

 

فرمانده سپاه ناحیه هرسین از کمک های حمایتی خیر ارجمند حاج مرید محمدی در تهیه بسته های معیشتی و توزیع آن در بین مردم تقدیر و تشکر کرد.

 

مراد سنگ سفیدی مسئول دانش آموزی هرسین در ادامه این مراسم اظهار داشت:به همت خیرین محترم و با همکاری آموزش و پروش در چند نوبت کمک هایی صورت گرفته است که توزیع 85بسته آموزشی و اهداء 20هدیه کارت 200هزار تومانی از جمله این کمک ها می باشد.

 

وی افزود: در این راستا و با حمایت های آموزش و پرورش، بسیج اصناف،اتاق اصناف،  واحد خواهران هیئت رزمندگان و برخی خیرین و مدیران مدارس و اعضای گروه جهادی شهید مسعود دارابی تعداد 42بسته آموزشی شامل کیف و لوازم التحریر در قالب رزمایش مومنانه پویش همکلاسی مهربان با هزینه 60میلیون ریال تهیه و در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت..

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد